Libraria Eu Sunt - libraria sufletului
intrare cont | creare cont | asistenţă
» EuSunt » Abilităţi de comunicare duminică, 30 aprilie 2017 
căutare avansată
  căutare   OK
 
domenii
arte divinatorii astrologie budism creştinism dicţionare filosofie hinduism islamism iudaism literatură maeştri spirituali mitologie ocultism orientări spirituale paranormal psihologie taoism terapii yoga
 
 
index alfabetic
noutăţi în curând autori edituri titluri
 
 
newsletter

abonare
 
 
informaţii utile
asistenţă cum comand despre livrare cum plătesc despre EuSunt anunţuri
 
 
link-uri
link-uri parteneri
 

Abilităţi de comunicare


de Allan Pease, Barbara Pease
Recomanda unui prieten Recomanda unui prieten
Abilităţi de comunicare Imaginea mare preţ Eu Sunt: 16,00 lei

preţ listă: 17,36 lei

reducere:
1,36 lei (7,83%)

  buc.
alte modalităţi de comandă:

1. prin e-mail la comenzi@eusunt.ro

2. prin messenger la libraria_eusunt

3. telefonic la:
orange 0754.025.588
vodafone 0722.298.137
romtelecom 021.665.69.86

Detalii despre cartea Abilităţi de comunicare

"Toţi îi admirăm pe cei care par să aibă o abilitate înnăscută de a intra într-o situaţie socială nefamiliară şi de a-i angrena pe ceilalţi în conversaţie. Aceşti oameni au ceea ce este considerată deseori "charismă". În timp ce unii se întreabă cum procedează, cei mai mulţi presupun că au, probabil, un talent "înnăscut". Adevărul este că acea "charismă" este un talent dobândit al oamenilor cu autoritate, şi ca orice talent dobândit se poate învăţa, poate fi consolidat şi perfecţionat, dacă ai informaţiile necesare şi voinţa de a învăţa.
"Abilităţi de comunicare" vă spune ce calităţi vă trebuie pentru a avea autoritate asupra celorlalţi. Când vă veţi valorifica aceste calităţi, să nu vă mire dacă oamenii vor începe să vă întrebe: "De unde ai această abilitate de a vorbi atât de convingător cu oamenii?" Chiar dacă nu vă vor pune această întrebare, cu siguranţă se vor gândi la ea, aşa cum v-aţi gândit şi voi.
Această carte vă vorbeşte despre calităţile esenţiale care asigură succesul în faţa tuturor. Am alcătuit-o astfel, încât să o puteţi deschide la orice pagină şi să învăţaţi pe loc o nouă calitate. Veţi observa că trecem direct la subiect în privinţa fiecărei calităţi, oferim un exemplu, apoi gata. Pe scurt, ca şi această introducere." (Allan şi Barbara Pease)
Introducere ... 7
Casa de la jumătatea drumului ... 8
Cele trei elemente esenţiale ale naturii umane ... 9
1. De ce e important să te simţi important ... 9
2. Oamenii sunt interesaţi în primul rând de propria persoană ... 10
3. Legea naturală a reciprocităţii ... 11
Rezumat ... 13

Secţiunea A.
Cum îi faceţi pe oameni să se simtă importanţi ... 15
1. Cum să faceţi complimente sincere ... 17
2. Cum să ascultaţi efectiv ... 21
3. Cum să spuneţi "mulţumesc" ... 24
4. Cum să ţineţi minte numele oamenilor ... 26
Rezumat ... 27

Secţiunea B.
Cum să fiţi buni interlocutori ... 29
5. Cum să vorbiţi cu oamenii ... 31
6. Cum să puneţi întrebări importante ... 33
7. Cum să începeţi o conversaţie ... 35
8. Cum să menţineţi conversaţia ... 37
9. Cum să menţineţi interesul celorlalţi în conversaţie ... 39
10. Cum să câştigaţi spontan încrederea oamenilor ... 41
Rezumat ... 42
11. Cum să simpatizaţi cu oamenii ... 43
12. Cum să fiţi de acord cu toată lumea ... 45
13. Cum să creaţi "energii pozitive" în jurul vostru ... 48
14. Cum să-i determinaţi pe oameni să spună "da" ... 50
15. Cum să vă faceţi ascultate de bărbaţi ... 53
16. Cum să vorbiţi ca să vă asculte femeile ... 55
17. Cele 17 expresii ineficiente pe care trebuie să le eliminaţi din vocabularul vostru ... 57
18. Cele mai eficiente 12 cuvinte pe care le puteţi folosi ... 59
19. Transformaţi formulările negative în formulări pozitive ... 60
20. Cum să tratezi frica şi îngrijorarea ... 62
Rezumat ... 63

Secţiunea C.
Prezentări de afaceri ... 67
21. Cum să faceţi o primă impresie durabilă ... 69
22. Cum să trataţi criticile în afaceri ... 72
23. Cel mai răspicat mod de a răspunde la telefon ... 74
24. Cum să mustraţi sau să criticaţi pe cineva ... 75
25. Cum să rostiţi un discurs convingător ... 77
26. Cum să folosiţi o prezentare vizuală ... 80
27. Cum să decideţi unde să vă aşezaţi la un interviu ... 82
28. Zece strategii câştigătoare ale limbajului corporal ... 85
Rezumat ... 89

Concluzie ... 93
Referinţe ... 97

pag. 31

   CUM SA VORBIŢI CU OAMENII
(ŞI SĂ FIŢI EXTREM DE INTERESANŢI)

   Oamenii consideraţi interesanţi sunt cei care vorbesc despre subiectul preferat al celeilalte persoane, despre ea însăşi. Acest lucru se poate face în trei moduri:

   1. Arătaţi-vă interesul faţă de ceilalţi şi încurajaţi-i să vorbească despre ei şi despre preocupările lor

   O persoană este sincer mai interesată de coşul de pe propriul nas decât de numărul bolnavilor de SIDA din Africa. Arătându-vă interesul faţă de ceilalţi, în patru săptămâni vă veţi face mai mulţi prieteni decât v-aţi face în zece ani în care aţi încerca să le atrageţi interesul celorlalţi.

   2. Scoateţi din vocabularul vostru cuvintele "eu" şi "al meu" şi înlocuiţi-le cu "tu" şi "al tău"

   În loc să spuneţi:
   "Eu ştiu cât de eficient este acest plan pentru că alţi clienţi de-ai mei mi-au spus că sfaturile mele i-au ajutat să realizeze ceea ce mi-au spus că îşi doreau",
   spuneţi:

pag. 31

   CUM SA VORBIŢI CU OAMENII
(ŞI SĂ FIŢI EXTREM DE INTERESANŢI)

   Oamenii consideraţi interesanţi sunt cei care vorbesc despre subiectul preferat al celeilalte persoane, despre ea însăşi. Acest lucru se poate face în trei moduri:

   1. Arătaţi-vă interesul faţă de ceilalţi şi încurajaţi-i să vorbească despre ei şi despre preocupările lor

   O persoană este sincer mai interesată de coşul de pe propriul nas decât de numărul bolnavilor de SIDA din Africa. Arătându-vă interesul faţă de ceilalţi, în patru săptămâni vă veţi face mai mulţi prieteni decât v-aţi face în zece ani în care aţi încerca să le atrageţi interesul celorlalţi.

   2. Scoateţi din vocabularul vostru cuvintele "eu" şi "al meu" şi înlocuiţi-le cu "tu" şi "al tău"

   În loc să spuneţi:
   "Eu ştiu cât de eficient este acest plan pentru că alţi clienţi de-ai mei mi-au spus că sfaturile mele i-au ajutat să realizeze ceea ce mi-au spus că îşi doreau",
   spuneţi:

pag. 39

   CUM SĂ MENŢINEŢI INTERESUL CELORLALŢI ÎN CONVERSAŢIE

   Cine îşi face cei mai mulţi prieteni şi este întotdeauna acceptat de toate persoanele cu care se întâlneşte? Răspuns: câinele. Imediat ce te vede dă din coadă fericit, crezând că tu eşti perfect în toate privinţele, iar el este interesat exclusiv de persoana ta. Nu are niciodată de spus o vorbă urâtă despre tine, te crede un mare cântăreţ şi cu cât vii mai târziu acasă noaptea, cu atât e mai bucuros să te vadă.
   Îţi dăruieşte dragoste necondiţionat, fără vreo pretenţie ulterioară, fără să ceară vreo compensaţie şi fără să dorească să-ţi vândă o asigurare de viaţă.
   Vorbiţi-le oamenilor numai despre ceea ce îi interesează pe ei, nu despre ceea ce vă interesează pe voi. Majoritatea oamenilor sunt preocupaţi doar de ce vor ei sau de ceea ce îi interesează pe ei, şi nu de ceea vreţi voi.
   Dacă vă duceţi la pescuit, e inutil să puneţi în cârlig ca momeală ceva ce vă place vouă să mâncaţi, cum ar fi friptură, hamburgeri sau îngheţată de ciocolată. Puneţi o momeală care îi place peştelui: un vierme sau un crevete împuţit. Este singurul mod prin care îi puteţi influenţa pe ceilalţi. Vorbiţi numai despre ceea ce vor ei.
   Majoritatea oamenilor nu sunt activi sau interesaţi când vorbesc cu ceilalţi, pentru că vorbesc numai despre ei înşişi şi despre propriile necesităţi.

pag. 74

   CEL MAI RĂSPICAT MOD DE A RĂSPUNDE LA TELEFON

   Majoritatea oamenilor răspund la telefon astfel:
   "Corporaţia XYZ... Allan la telefon."

   Dacă vă apropiaţi de cineva, nu spuneţi: "Eu sunt Allan, m-am apropiat". Cu receptorul în mână este evident că, dacă aţi răspuns, sunteţi la telefon, deci nu mai rostiţi acest cuvânt.
   Cercetările arată că o persoană reţine ultimul cuvânt pe care îl aude când răspundeţi la telefon, deci rostiţi-vă numele ultimul şi folosiţi o încheiere pe un ton urcător. Aceasta înseamnă să măriţi volumul şi să ridicaţi uşor inflexiunea vocii. Studiile arată că atunci când faceţi astfel, 86 la sută dintre apelanţi vă reţin numele, în comparaţie cu 6 la sută care îl reţin când răspundeţi: "Allan la telefon..."
   Începând de azi, răspundeţi la telefon
   "Corporaţia XYZ... Aici Allan" şi folosiţi încheierea pe un ton urcător când vă rostiţi numele. În felul acesta îl faceţi pe apelant să-şi spună şi el numele şi imediat se stabileşte o relaţie. Apropo, folosiţi numele vostru, nu Allan.

pag. 89

   Rezumat

   Metoda 21. Cum să faceţi o primă impresie durabilă
    Când intraţi într-o cameră mergeţi în pas vioi, fără ezitări.
    Daţi mâna ţinând palma vertical şi întoarceţi strângerea de mână.
    Zâmbiţi. Arătaţi-vă dinţii şi zâmbiţi cu toată faţa.
    Ridicaţi din sprâncene o fracţiune de secundă.
    Rostiţi numele persoanei de două ori în primele 15 secunde.
    Îndepărtaţi-vă corpul la un unghi de 45 de grade faţă de interlocutor.
    Folosiţi mişcări şi gesturi clare, simple şi deliberate.
    Puneţi-vă lucrurile la loc calm şi tacticos când aţi încheiat. Dacă sunteţi femeie, la plecare întoarceţi-vă şi zâmbiţi.

   Metoda 22. Cum să trataţi criticile în afaceri
    "Puneţi piciorul în prag" şi întrebaţi interlocutorul ce ar face dacă ar fi în situaţia voastră şi cineva i-ar critica firma.

   Metoda 23. Cel mai răspicat mod de a răspunde la telefon
    Numele vostru să fie ultimul cuvânt pe care îl aude apelantul. Folosiţi "încheierea pe un ton urcător".

   Metoda 24. Cum să mustraţi sau să criticaţi
    Folosiţi "metoda sandviciului".

  • cartea a apărut în iulie 2007 la editura Curtea Veche, în cadrul colecţiei Allan & Barbara Pease
  • traducător: Sanda Aronescu
  • cartea cuprinde 102 pagini în format 13x20cm şi o greutate de 0.095 kg
  • ISBN: 978-973-669-379-3
  • cartea a fost vizualizată de 6747 ori începând cu data de 06.05.2011
Nu sunt păreri

Puteţi adăuga păreri doar dacă sunteţi autentificat.
  • Poşta Română
    10.00 lei
    Livrare prin Poşta Română, plata ramburs
    Termen de livrare: 2-4 zile lucrătoare
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în Bucureşti şi zone limitrofe (Bookurier)
    10.00 lei
    Bucureşti, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroeşti, Dudu, Măgurele, Mogoşoaia, Otopeni, Pantelimon, Popeşti Leordeni, Pipera, Roşu, Voluntari.
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în alte localităţi decât Bucureşti
    14.00 lei
    livrare prin curier rapid în orice localitate, confirmarea livrării se va face telefonic
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 200.00 lei

Nu sunt definite linkuri pentru această carte
carţi de acelaşi autor cu "Abilităţi de comunicare"
carţi din acelaşi domeniu cu "Abilităţi de comunicare"
(psihologie > aplicată, psihologie > dezvoltare personală, psihologie > socială)
derulare
Emoţiile distructive
Emoţiile distructive
(transformare personală, aplicată, tibetan)
Vâltoarea minţii
Vâltoarea minţii
(dezvoltare personală, educaţie)
Mica enciclopedie Hygge
Mica enciclopedie Hygge
(aplicată, socială)
Inteligenţa emoţională 2.0
Inteligenţa emoţională 2.0
(dezvoltare personală)
Respiraţia holotropică
Respiraţia holotropică
(dezvoltare personală)
Limbajul trupului
Limbajul trupului
(dezvoltare personală)
Carduri de înţelepciune
Carduri de înţelepciune
(dezvoltare personală)
Proiectul fericirii
Proiectul fericirii
(dezvoltare personală)
Atracţia succesului
Atracţia succesului
(dezvoltare personală, NLP)
E2
E2
(dezvoltare personală)
Dincolo de vieţile trecute
Dincolo de vieţile trecute
(dezvoltare personală)
contact | termeni şi condiţii | © EuSunt.ro | ultima actualizare sâmbătă, 29 aprilie 2017
Cărţi vizualizate recent
toolbar
toolbar