Libraria Eu Sunt - libraria sufletului
intrare cont | creare cont | asistenţă
» EuSunt » Copii străluciţi, elevi fascinanţi vineri, 20 octombrie 2017 
căutare avansată
  căutare   OK
 
domenii
arte divinatorii astrologie budism creştinism dicţionare filosofie hinduism islamism iudaism literatură maeştri spirituali mitologie ocultism orientări spirituale paranormal psihologie taoism terapii yoga
 
 
index alfabetic
noutăţi în curând autori edituri titluri
 
 
newsletter

abonare
 
 
informaţii utile
asistenţă cum comand despre livrare cum plătesc despre EuSunt anunţuri
 
 
link-uri
link-uri parteneri
 

Copii străluciţi, elevi fascinanţi

importanţa gândirii, a creativităţii şi a viselor
de Augusto Cury
Recomanda unui prieten Recomanda unui prieten
Copii străluciţi, elevi fascinanţi Imaginea mare preţ Eu Sunt: 18,00 lei

preţ listă: 20,00 lei

reducere:
2,00 lei (10,00%)

  buc.
alte modalităţi de comandă:

1. prin e-mail la comenzi@eusunt.ro

2. prin messenger la libraria_eusunt

3. telefonic la:
orange 0754.025.588
vodafone 0722.298.137
romtelecom 021.665.69.86

Detalii despre cartea Copii străluciţi, elevi fascinanţi

Copii străluciţi, elevi fascinanţi, noul best-seller al lui Augusto Cury, este o reflecţie încântătoare despre puterea inteligenţei şi a gândirii critice. Povestea lui Romanov, profesorul revoluţionar, demonstrează că toţi avem capacitatea de a creşte copii străluciţi şi elevi fascinanţi.
Cu stilul său accesibil şi presărat cu reflecţii profunde, Dr. Cury prezintă în această carte bazele unei noi educaţii, care are ca obiectiv dezvoltarea caracteristicilor celor mai înalte ale fiecăruia: conştiinţa critică, responsabilitatea, capacitatea de decizie şi toleranţa... şi, mai ales, capacitatea de a visa şi de a avea încredere în sine.
Augusto Cury este psihiatru, psihoterapeut, om de ştiinţă şi scriitor. Susţine conferinţe şi este cercetător în domeniul calităţii vieţii şi al dezvoltării inteligenţei. Cărţile sale sunt publicate în diferite ţări ale lumii, au fost adoptate în universităţi şi folosite în cercetări şi teze de cursuri post-universitare, în psihologie, sociologie şi ştiinţe ale educaţiei. Conduce instituţia numită Academia de Inteligencia, care pregăteşte directori, educatori, medici, psihologi, avocaţi, cadre universitare şi orice persoană interesată în a-şi lărgi orizonturile minţii, în a-şi educa reacţiile emoţionale şi a-şi îmbunătăţi calitatea vieţii.
Este autorul bestsellerului Părinţi străluciţi, profesori fascinanţi (publicată de Editura For You), cu care Dr. Augusto Cury a revoluţionat modul în care milioane de părinţi şi profesori din toată lumea abordează sarcina deosebit de importantă de a forma oameni fericiţi, realizaţi şi cu solide principii etice.
Acum, cu Copii străluciţi, elevi fascinanţi, Dr. Cury vine din nou cu reflecţii asupra educaţiei ca mecanism de transformare a omenirii, de data aceasta sub forma unei povestiri captivante. De-a lungul acestor pagini, ne relatează povestea lui Romanov, un profesor original, inovator şi foarte inteligent, care aduce în fiecare sală de clasă, soarele creativităţii şi lumina gândirii critice. Detaşat la o şcoală poreclită "Şcoala coşmarurilor", Romanov se confruntă cu diverşi elevi, profesori şi părinţi înstrăinaţi şi dezamăgiţi; cu toate acestea, prin arta predării, reuşeşte să le redea, cu încetul, capacitatea de a visa şi de a construi o viaţă mai bună.
PARTEA A

1. Copiii buni cunosc prefaţa poveştii părinţilor lor, copiii străluciţi cunosc capitolele cele mai importante ale vieţii lor ... 15
2. Copiii buni se pregătesc pentru succes, copiii străluciţi se pregătesc să înfrunte eşecuri şi frustrări ... 39
3. Copiii buni învaţă din greşelile lor, copiii străluciţi învaţă şi din greşelile altora ... 47
4. Copiii buni au vise sau disciplină, copiii străluciţi au vise şi disciplină ... 59

PARTEA B

1. Elevii buni învaţă matematica numerelor, elevii fascinanţi învaţă matematica emoţiilor ... 77
2. Elevii buni reproduc informaţii, elevii fascinanţi gândesc ... 93
3. Elevii buni ascund anumite intenţii, elevii fascinanţi sunt transparenţi ... 222
4. Elevii buni se pregătesc pentru a primi o diplomă, elevii fascinanţi se pregătesc pentru viaţă ... 225

pag. 7-8

   Sunt mulţi tineri lipsiţi de protecţie emoţională. Unii fac o dramă din felul în care arată o anumită parte a corpului, pe care o resping; alţii sunt demobilizaţi de faptul că hainele nu le vin bine, iar alţii eşuează din cauza respingerilor sau a geloziei, din teama de a pierde, din timiditate, din teama de testele şcolare, din cauza decepţiilor şi a crizelor care apar în relaţia cu iubita sau iubitul.
   In cartea Părinţi străluciţi, profesori fascinanţi, publicată în zeci de ţări, le-am vorbit părinţilor, profesorilor, psihologilor şi medicilor despre lumea tinerilor. M-am bucurat foarte mult aflând că a fost adoptată de sute, poate chiar mii de şcoli din diferite ţări.
   Acum, prin cartea Copii străluciţi, elevi fascinanţi, a venit rândul să le vorbesc nu numai adulţilor, ci mai ales pre-adolescenţilor, adolescenţilor şi tinerilor studenţi despre mintea lor, despre conflictele şi provocările lor. Această carie diferă de cea anterioară şi, datorită gustului tinerilor pentru aventură, a fost scrisă ca un roman.
   Alcătuirea acestei cărţi a fost influenţată de ideile unor gânditori, precum Freud, Jung, Piaget, Vigotsky, Platon, Socrate, Augustin, Paulo Freire şi alţii. Poate că unele texte vă vor face să plângeţi, altele vă vor încânta, iar altele vă vor face să călătoriţi. De fapt, eu am scris-o pentru tinerii între nouă şi nouăzeci de ani.
   Veţi fi surprinşi când vă veţi da seama că copiii străluciţi şi elevii fascinanţi nu sunt aceia care se poartă întotdeauna frumos, care nu greşesc, care nu ylăng şi nu se poticnesc niciodată. Ci aceia care învaţă să-şi dezvolte conştiinţa critică, să-şi hotărască drumul pe care-l au de străbătut, să-şi prelucreze greşelile, să construiască toleranţa, să-şi recunoască conflictele. Sunt cei care plâng atunci când e nevoie. Şi de ce nu? Sunt cei care-şi construiesc visuri mari şi luptă pentru concretizarea lor. Şi, mai presus de orice, sunt cei care-şi dau o nouă şansă, lor şi celorlalţi, atunci când dau greş.
   Veţi cunoaşte povestea unor tineri şi a unor adulţi pe care viaţa i-a rănit, care au fost respinşi de societate, discreditaţi, sfâşiaţi de conflicte, dar care au reuşit să găsească forţă în fragilitate şi demnitate în suferinţă. Şi cine enue nevoit să traverseze văile frustrării şi ale dificultăţilor? Valoarea unei fiinţe umane nu constă în laudele primite, în coroana copacilor, ci în rădăcinile îngropate în solul personalităţii sale şi pe care nu le poate vedea nimeni.
   Un jurnalist mi-a spus, odată, când mi-a luat un interviu, că eu am fost autorul brazilian cel mai citit în Brazilia în 2005, cu peste un milion două sute de mii de cărţi vândute în anul acela.
   Nu înţeleg de ce am atâţia cititori; nu merit succesul acesta. Nu am o echipă de marketing, nici un asistent de presă şi locuiesc într-o pădure. După părerea mea, cultul celebrităţii reprezintă o imaturitate a...

pag. 7-8

   Sunt mulţi tineri lipsiţi de protecţie emoţională. Unii fac o dramă din felul în care arată o anumită parte a corpului, pe care o resping; alţii sunt demobilizaţi de faptul că hainele nu le vin bine, iar alţii eşuează din cauza respingerilor sau a geloziei, din teama de a pierde, din timiditate, din teama de testele şcolare, din cauza decepţiilor şi a crizelor care apar în relaţia cu iubita sau iubitul.
   In cartea Părinţi străluciţi, profesori fascinanţi, publicată în zeci de ţări, le-am vorbit părinţilor, profesorilor, psihologilor şi medicilor despre lumea tinerilor. M-am bucurat foarte mult aflând că a fost adoptată de sute, poate chiar mii de şcoli din diferite ţări.
   Acum, prin cartea Copii străluciţi, elevi fascinanţi, a venit rândul să le vorbesc nu numai adulţilor, ci mai ales pre-adolescenţilor, adolescenţilor şi tinerilor studenţi despre mintea lor, despre conflictele şi provocările lor. Această carie diferă de cea anterioară şi, datorită gustului tinerilor pentru aventură, a fost scrisă ca un roman.
   Alcătuirea acestei cărţi a fost influenţată de ideile unor gânditori, precum Freud, Jung, Piaget, Vigotsky, Platon, Socrate, Augustin, Paulo Freire şi alţii. Poate că unele texte vă vor face să plângeţi, altele vă vor încânta, iar altele vă vor face să călătoriţi. De fapt, eu am scris-o pentru tinerii între nouă şi nouăzeci de ani.
   Veţi fi surprinşi când vă veţi da seama că copiii străluciţi şi elevii fascinanţi nu sunt aceia care se poartă întotdeauna frumos, care nu greşesc, care nu ylăng şi nu se poticnesc niciodată. Ci aceia care învaţă să-şi dezvolte conştiinţa critică, să-şi hotărască drumul pe care-l au de străbătut, să-şi prelucreze greşelile, să construiască toleranţa, să-şi recunoască conflictele. Sunt cei care plâng atunci când e nevoie. Şi de ce nu? Sunt cei care-şi construiesc visuri mari şi luptă pentru concretizarea lor. Şi, mai presus de orice, sunt cei care-şi dau o nouă şansă, lor şi celorlalţi, atunci când dau greş.
   Veţi cunoaşte povestea unor tineri şi a unor adulţi pe care viaţa i-a rănit, care au fost respinşi de societate, discreditaţi, sfâşiaţi de conflicte, dar care au reuşit să găsească forţă în fragilitate şi demnitate în suferinţă. Şi cine enue nevoit să traverseze văile frustrării şi ale dificultăţilor? Valoarea unei fiinţe umane nu constă în laudele primite, în coroana copacilor, ci în rădăcinile îngropate în solul personalităţii sale şi pe care nu le poate vedea nimeni.
   Un jurnalist mi-a spus, odată, când mi-a luat un interviu, că eu am fost autorul brazilian cel mai citit în Brazilia în 2005, cu peste un milion două sute de mii de cărţi vândute în anul acela.
   Nu înţeleg de ce am atâţia cititori; nu merit succesul acesta. Nu am o echipă de marketing, nici un asistent de presă şi locuiesc într-o pădure. După părerea mea, cultul celebrităţii reprezintă o imaturitate a...

pag. 37

   Copiii buni cunosc prefaţa istoriei părinţilor lor. Copiii străluciţi merg mult mai departe, cunosc capitolele cele mai importante ale vieţii lor.

   Şi a completat:
   - Tinerii care lucrează asupra acestei caracteristici a personalităţii lor îşi dezvoltă arta de a asculta, arta de a dialoga, capacitatea de a se pune în locul celorlalţi, de a depăşi conflictele şi de a dezvolta relaţii sănătoase şi fericite.
   înţelegând ce voia să le spună dascălul lor, elevii au înţeles că copiii cei buni cunosc comportamentul vizibil al părinţilor lor, iar copiii străluciţi cunosc luptele lor interioare, dificultăţile şi aventurile lor. Au privit atunci spre ei înşişi şi şi-au dat seama că nu-şi cunoşteau părinţii.
   Romanov însuşi trecuse prin această situaţie. Tatăl lui era rigid, închis, intolerant şi super-ocupat. Trăia pentru muncă, nu muncea ca să trăiască. Nu avea timp să se pace şi să facă sport împreună cu el. Il pedepsea pentru orice greşeală. Romanov a devenit maestru în karate, ca să-l poată înfrunta.
   Intr-o zi, s-a hotărât să cerceteze motivul pentru care tatăl lui era atât de rigid şi de tăcut. A descoperit nişte lucruri inimaginabile. Când era tânăr, tatăl lui trăise drama celui de-al doilea război mondial.
   A descoperit că suferise de foame şi-şi văzuse prietenii sângerând şi suferind pe câmpurile de luptă.

pag. 68-69

   Când părinţii, împreună cu medicul, i-au vorbit despre boală, lumea s-a prăbuşit peste ea. Nu se putea opri din plâns. Tatăl, plângând şi el, a îmbrăţişat-o. Mama a strâns-o în braţe şi i-a spus:
   "O să învingem tumora împreunai Ai încredere în Dumnezeu, ai încredere în viaţă, fata mea. Tu eşti puternică!"
   Odată trecută disperarea, s-a simţit mai împăcată. A doua zi gândurile i-au devenit iar neliniştite, confuze, accelerate. Se gândea neîncetat la cancer. Avea un iubit care, la început, i-a dat puteri. Dar teama că nu-şi va mai săruta părinţii niciodată şi nu-şi va mai îmbrăţişa prietenii şi iubitul, îi stingea curajul.
   Karen trebuia să lupte împotriva unui duşman pe care nu-l vedea şi care se afla în ea. A fost nevoită să se supună unei operaţii complexe şi a fost necesar să-şi schimbe unele obiceiuri, din pricina tratamentului îndelungat pe care trebuia să-l urmeze, inclusiv radioterapie. Părul lung şi blond a început să se deterioreze şi să-i cadă. Şi-a pierdut cheful de a se îmbrăca şi de a se aranja. Zâmbetul nu i se mai vedea asa de des. Teama de boală n-o părăsea, se simţea urâtă, neînsemnată şi dispreţuită, li lipsea stima de sine şi era foarte descurajată.
   Apoi, profesorul s-a adresat direct, elevilor săi:
   - Mulţi dintre voi aveţi o sănătate bună şi de aceea n-o preţuiţi, aveţi de explorat şi cucerit lumea întreagă, dar vă simţiţi demoralizaţi, lipsiţi de curajul de a lupta pentru ceea ce iubiţi.
   Elevii au fost luaţi prin surprindere cu această observaţie. Claudia a rămas pe gânduri.
   Şi Romanov a continuat povestea.
   Karen îşi punea o pălărie pe cap, ca să ascundă lipsa părului, dar toţi observau realitatea. Iubitul a părăsit-o, apărând numai din când în când. Tânăra extrover-titâ a început să se izoleze şi să se simtă deprimată. Şi-a pierdut plăcerea de a se duce la şcoală. îşi punea mâinile pe cap şi se gândea: "Toată lumea va râde de mine". Şi-a construit, fără să-şi dea seama, blocaje interioare.
   Suzan, o prietenă foarte bună, s-a dus s-o viziteze şi şi-a dat seama de suferinţa ei ascunsă. Cu mult seriozitate, ea le-a explicat colegilor de clasă drama interioară pe care o trăia Karen. Aceştia au fost profund sensibilizaţi. Dar nu ştiau ce să facă pentru ca ea să nu se simtă dispreţuită şi să-şi recapete însufleţirea.
   In acest stadiu al poveştii, Romanov a filozofat puţin pentru elevii săi: Karen nu trebuia să se simtă deprimată, căci un om deprimat se îngrijeşte mai puţin de calitatea vieţii sale, imunitatea îi scade şi are mai puţină rezistenţă în lupta cu cancerul. Deja slăbise mult şi îi era greaţă aproape tot timpul.
   Spre disperarea părinţilor, părea că nu mai avea voinţă să lupte pentru viaţă. Aceştia au apelat la aju-torul unui psiholog. Intr-o zi, cum mergea foarte "abătută pe coridoarele spitalului unde făcea tratamentul, Karen a auzit deodată ţipetele unor copii într-un salon. Cum îi plăceau mult copiii, s-a hotărât să intre. Când a...

pag. 98-99

   ...el a provocat o anxietate inumană în minţile tinerilor. Mai rău, nu înţelegeau că, pe lângă SGA, sistemul distruge respectul de sine al oamenilor, prezentându-le modele foarte slabe, conform indicatorilor medicali, ca parametru al frumuseţii şi al autosatisfacţiei.
   Tiparul neobişnuit de frumuseţe propagat în societate a pătruns în subconştientul colectiv al tinerilor, a generat conflicte cu imaginea de sine şi le provoacă dispreţuirea propriului corp. Milioane de tineri se uită' în oglindă şi se întreabă: Oglindă, oglinjoară, e cineva cu mai multe defecte-n ţară?
   Mulţi simt că nimic nu li se mai potriveşte. Unii sunt deprimaţi, alţii dezvoltă o anorexie nervoasă care le blochează pofta de mâncare şi slăbesc mult, iar alţii fac bulimie, mancă într-una şi apoi îşi provoacă voma. Sunt şi unii care dezvoltă vigorexia, făcând într-una exerciţii fizice în sălile de gimnastică şi iau medicamente fără îndrumare medicală, ca să-şi mărească masa musculară şi să fie apreciaţi sub aspect fizic. Nu ştiu că cea mai mare valoare rezidă în inteligenţa pe care o au.
   Tinerii nu ştiu că, în majoritatea lor, modelele suferă din pricina dictaturii frumuseţii, căci îşi detestă vreo parte a corpului şi ţin regimuri draconice, ca să nu fie respinse. Multe dezvoltă de asemenea anorexie, bulimie şi depresie. Caută tot felul de modalităţi artificiale de a-şi creşte stima de sine. Sistemul le foloseşte doar - şi se debarasează de ele, atunci când nu mai corespund baremurilor.
   Profesorii ar vrea să le strige tinerilor că frumuseţea se află în ochii privitorului. Dar, din cauza Sindromului Gândirii Accelerate şi a dictaturii frumuseţii, tinerii nu se mai consideră frumoşi nici pe dinăuntru, nici pe dinafară.
   Cu stima de sine la pământ, tinerii devin nesatisfăcuţi şi-şi canalizează insatisfacţia spre consum. Astfel, se transformă în prada celui mai agresiv prădător: piaţa.
   Julio Cesar, Romanov şi colegii lor doreau ca tinerii să se iubească pe ei înşişi şi să fie revoluţionari ai societăţii. Revoluţionari care să critice sistemul social, care să consume mai multe idei decât bunuri materiale şi să aibă curajul de a nu cumpăra din magazinele care foloseau numai modele slabe, pentru a-şi vinde produsele.
   "Deschideţi ochii! Nu fiţi sclavii tiparului de frumuseţe vehiculat de mass-medial", îi sfătuiau ei. "Fiecare dintre voi are o frumuseţe unică, specială, inegalabilă, care nu are nimic de-a face cu greutatea, cu înălţimea, culoarea pielii sau anatomia corpului."
   Punând muzică ambientală în sala de clasă - de exemplu Bethoven, Bach, Mozart, Chopin - aceşti profesori transformau fiecare oră, într-un spectacol. Pe lângă elementul muzical, faptul că elevii se aşezau în cerc si dezbăteau idei a dus la o reducere a SGA si la o diminuare cu cel puţin 50% a anxietăţii acestor copii." Şcoala suferea transformări, de la o zi la alta.
   Se întâmpla ceva încântător: elevii învăţau să aibă o minte liberă, să-şi pună întrebări în legătură cu...

  • cartea a apărut în iunie 2011 la editura For You
  • traducător: Georgiana Bărbulescu
  • cartea cuprinde 158 pagini în format 14x20cm şi o greutate de 0.168 kg
  • ISBN: 978-973-1701-86-8
  • cartea a fost vizualizată de 8464 ori începând cu data de 06.05.2011
Nu sunt păreri

Puteţi adăuga păreri doar dacă sunteţi autentificat.
  • Poşta Română
    10.00 lei
    Livrare prin Poşta Română, plata ramburs
    Termen de livrare: 2-4 zile lucrătoare
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în Bucureşti şi zone limitrofe (Bookurier)
    10.00 lei
    Bucureşti, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroeşti, Dudu, Măgurele, Mogoşoaia, Otopeni, Pantelimon, Popeşti Leordeni, Pipera, Roşu, Voluntari.
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în alte localităţi decât Bucureşti
    14.00 lei
    livrare prin curier rapid în orice localitate, confirmarea livrării se va face telefonic
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 200.00 lei

Nu sunt definite linkuri pentru această carte
carţi de acelaşi autor cu "Copii străluciţi, elevi fascinanţi"
carţi din acelaşi domeniu cu "Copii străluciţi, elevi fascinanţi"
(psihologie > dezvoltare personală, psihologie > educaţie)
derulare
Decodificarea personalităţii
Decodificarea personalităţii
(dezvoltare personală)
Prieteni buni
Prieteni buni
(educaţie)
Paradoxul iubirii
Paradoxul iubirii
(cuplu, dezvoltare personală)
Cele 12 legi universale ale succesului
Cele 12 legi universale ale succesului
(transformare personală, dezvoltare personală)
Pregătit pentru succes
Pregătit pentru succes
(dezvoltare personală)
Iubirea, dincolo de luna de miere…
Iubirea, dincolo de luna de miere…
(cuplu, dezvoltare personală)
De la bine la excelent
De la bine la excelent
(dezvoltare personală)
Vâltoarea minţii
Vâltoarea minţii
(dezvoltare personală, educaţie)
Principiul pauzei
Principiul pauzei
(dezvoltare personală)
contact | termeni şi condiţii | © EuSunt.ro | ultima actualizare vineri, 20 octombrie 2017
Cărţi vizualizate recent
toolbar
toolbar