Libraria Eu Sunt - libraria sufletului
intrare cont | creare cont | asistenţă
» EuSunt » Cum să-ţi creezi relaţii avantajoase, să câştigi încrederea şi să devii influent vineri, 20 octombrie 2017 
căutare avansată
  căutare   OK
 
domenii
arte divinatorii astrologie budism creştinism dicţionare filosofie hinduism islamism iudaism literatură maeştri spirituali mitologie ocultism orientări spirituale paranormal psihologie taoism terapii yoga
 
 
index alfabetic
noutăţi în curând autori edituri titluri
 
 
newsletter

abonare
 
 
informaţii utile
asistenţă cum comand despre livrare cum plătesc despre EuSunt anunţuri
 
 
link-uri
link-uri parteneri
 

Cum să-ţi creezi relaţii avantajoase, să câştigi încrederea şi să devii influent


de Dale Carnegie
Recomanda unui prieten Recomanda unui prieten
Cum să-ţi creezi relaţii avantajoase, să câştigi încrederea şi să devii influent Imaginea mare preţ Eu Sunt: 27,00 lei

preţ listă: 29,90 lei

reducere:
2,90 lei (9,70%)

  buc.
alte modalităţi de comandă:

1. prin e-mail la comenzi@eusunt.ro

2. prin messenger la libraria_eusunt

3. telefonic la:
orange 0754.025.588
vodafone 0722.298.137
romtelecom 021.665.69.86

Detalii despre cartea Cum să-ţi creezi relaţii avantajoase, să câştigi încrederea şi să devii influent

Unii oameni au magnetism personal, sunt atât de solari, de luminoşi, de veseli şi atrăgători încât nu trebuie niciodată să forţeze sau măcar să solicite accesul undeva. Ei ştiu cum să convingă aproape fără să rostească vreun cuvânt. Sunt simpatizaţi de grupurile şi comunităţile sociale şi avansează rapid la locul de muncă şi în carieră. Nu ţi-ar plăcea să rii unul dintre aceşti oameni? Nu este chiar atât de greu să devii şi tu ca ei.
Această carte conţine învăţăturile lui Dale Carnegie despre cum să câştigi şi să-ţi păstrezi mai mulţi prieteni, să avansezi în carieră şi să duci o viaţă mai bună.
Prefaţă ... 7

1. Da, ai charismă ... 13
2. Leagă noi prietenii, păstrează-ţi vechii prieteni ... 34
3. Cei trei "C". Cooperare, Colaborare, Colegialitate ... 52
4. Construirea unui climat de încredere ... 71
5. Cunoaşte-ţi oamenii ... 90
6. Cum atragi oamenii de partea modului tău de gândire ... 106
7. Cum să lucrezi cu oamenii dificili ... 123
8. Cum să contrazici fără a deveni dezagreabil ... 139
9. Soluţia pentru a oferi şi a primi servicii mai bune ... 160
10. Stăpânirea emoţiilor ... 172

Cuvânt de încheiere ... 183
Despre autor ... 187
Despre Dale Carnegie & Associates, Inc. ... 190
Despre editor ... 192

pag. 20-21

   Lumea a făcut întotdeauna loc entuziasmului. El ne multiplică puterile şi ne îmbunătăţeşte la maximum toate capacităţile.
   Entuziasmul are darul de a ne obţine afaceri. Este atât de contagios încât, până să apucăm să ne dăm seama, suntem deja molipsiţi, chiar dacă încercăm să ne protejăm împotriva lui. Dacă pui suflet în ceea ce faci, adesea entuziasmul tău va face ca un potenţial client să uite că, de fapt, încerci să-i vinzi ceva.
   Există ceva anume în asumarea rolului pe care dorim să-1 jucăm şi în interpretarea lui cu entuziasm. Dacă ai ambiţia de a face lucruri mari, trebuie să fii entuziast în ceea ce te priveşte şi să îţi asumi rolul necesar acestui scop.
   Adesea activitatea pe care o îndeplineşti ar putea să nu fie captivantă sau, măcar, interesantă. Poate fi anostă, plictisitoare şi obositoare. Caută în ea ceva care să îţi stârnească entuziasmul. Găseşte o modalitate de a o înfăptui mai bine sau mai repede. Stabileşte-ţi obiective cantitative sau calitative pe care trebuie să te forţezi ca să le poţi atinge. Dacă nu găseşti acel ceva în munca ta, găseşte o altă activitate în cadrul comunităţii, al familiei tale, în cadrul bisericii sau într-un grup politic ori social şi devotează-te acesteia.

   Eşti plictisit de viaţă? Atunci aruncă-te într-o activitate în care crezi din tot sufletul, trăieşte pentru ea, mori pentru ea şi vei descoperi fericirea despre care nu ai crezut niciodată că poate fi a ta. - DALE CARNEGIE

   Există ceva în atmosfera din jurul oamenilor entuziaşti, al celor care cred că vor reuşi, există în însăşi înfăţişarea lor ceva care câştigă pe jumătate bătălia înainte chiar de a fi început.
   Entuziasmul se răspândeşte în atmosfera din jur şi le dă celorlalţi certitudinea că putem realiza ceea ce încercăm să facem. Pe măsură ce avansăm în îndeplinirea sarcinii, suntem întăriţi nu numai prin forţa propriului entuziasm, ci şi prin aceea a tuturor celor care ne cunosc. Prietenii şi cunoştinţele confirmă şi reconfirmă capacitatea noastră de a reuşi, făcând ca fiecare victorie a noastră să fie mai uşor de realizat decât cea de dinainte. Stăpânirea de sine, încrederea şi capacitatea cresc direct proporţional cu numărul realizărilor noastre. însăşi intensitatea entuziasmului nostru, atunci când facem lucrul respectiv, este categoric legată de măsura în care reuşim să realizăm acel lucru.
   Entuziasmul este dinamica personalităţii noastre. Fără el, toate abilităţile pe care le avem se află în stare latentă; se poate afirma categoric că avem cu toţii mai multă putere latentă decât am ştiut vreodată să folosim. Putem avea cunoştinţe, o judecată solidă, modalităţi de a raţiona bine, dar nimeni - nici chiar noi înşine - nu o va şti până când nu va descoperi cum să pună entuziasm în gândirea şi în acţiunile sale.
   Când suntem entuziasmaţi de ceea ce facem, emoţia, bucuria, sentimentul de satisfacţie din interiorul nostru străbat întreaga noastră activitate. Nu este întotdeauna uşor să fii entuziast în privinţa multora dintre lucrurile pe care le ai de făcut zilnic, dar este posibil dacă te străduieşti puţin.
   Nu numai că trebuie să fim entuziaşti în ceea ce ne priveşte pe noi şi capacităţile noastre, dar este totodată necesar să ne entuziasmăm şi cu privire la ceea ce facem - produsul pe care îl fabricăm sau îl vindem, muzica pe care o compunem sau o interpretăm, eseul pe care îl scriem. Entuziasmul este atât ingredientul secret al succesului în cazul oamenilor cu cele mai mari reuşite, cât şi generatorul de fericire din vieţile celor care îl posedă.
   Nu poţi realmente simula entuziasmul. Poţi fi cu adevărat entuziast dacă faci din acesta o parte integrantă din viaţa ta.
   Găseşte ceva care să te entuziasmeze. Nu confunda entuziasmul cu zgomotul, volumul, strigătul sau ţipătul. Dale Carnegie defineşte entuziasmul ca fiind acea calitate spirituală arzătoare dinăuntrul tău - o exaltare reprimată. El spune:...

pag. 20-21

   Lumea a făcut întotdeauna loc entuziasmului. El ne multiplică puterile şi ne îmbunătăţeşte la maximum toate capacităţile.
   Entuziasmul are darul de a ne obţine afaceri. Este atât de contagios încât, până să apucăm să ne dăm seama, suntem deja molipsiţi, chiar dacă încercăm să ne protejăm împotriva lui. Dacă pui suflet în ceea ce faci, adesea entuziasmul tău va face ca un potenţial client să uite că, de fapt, încerci să-i vinzi ceva.
   Există ceva anume în asumarea rolului pe care dorim să-1 jucăm şi în interpretarea lui cu entuziasm. Dacă ai ambiţia de a face lucruri mari, trebuie să fii entuziast în ceea ce te priveşte şi să îţi asumi rolul necesar acestui scop.
   Adesea activitatea pe care o îndeplineşti ar putea să nu fie captivantă sau, măcar, interesantă. Poate fi anostă, plictisitoare şi obositoare. Caută în ea ceva care să îţi stârnească entuziasmul. Găseşte o modalitate de a o înfăptui mai bine sau mai repede. Stabileşte-ţi obiective cantitative sau calitative pe care trebuie să te forţezi ca să le poţi atinge. Dacă nu găseşti acel ceva în munca ta, găseşte o altă activitate în cadrul comunităţii, al familiei tale, în cadrul bisericii sau într-un grup politic ori social şi devotează-te acesteia.

   Eşti plictisit de viaţă? Atunci aruncă-te într-o activitate în care crezi din tot sufletul, trăieşte pentru ea, mori pentru ea şi vei descoperi fericirea despre care nu ai crezut niciodată că poate fi a ta. - DALE CARNEGIE

   Există ceva în atmosfera din jurul oamenilor entuziaşti, al celor care cred că vor reuşi, există în însăşi înfăţişarea lor ceva care câştigă pe jumătate bătălia înainte chiar de a fi început.
   Entuziasmul se răspândeşte în atmosfera din jur şi le dă celorlalţi certitudinea că putem realiza ceea ce încercăm să facem. Pe măsură ce avansăm în îndeplinirea sarcinii, suntem întăriţi nu numai prin forţa propriului entuziasm, ci şi prin aceea a tuturor celor care ne cunosc. Prietenii şi cunoştinţele confirmă şi reconfirmă capacitatea noastră de a reuşi, făcând ca fiecare victorie a noastră să fie mai uşor de realizat decât cea de dinainte. Stăpânirea de sine, încrederea şi capacitatea cresc direct proporţional cu numărul realizărilor noastre. însăşi intensitatea entuziasmului nostru, atunci când facem lucrul respectiv, este categoric legată de măsura în care reuşim să realizăm acel lucru.
   Entuziasmul este dinamica personalităţii noastre. Fără el, toate abilităţile pe care le avem se află în stare latentă; se poate afirma categoric că avem cu toţii mai multă putere latentă decât am ştiut vreodată să folosim. Putem avea cunoştinţe, o judecată solidă, modalităţi de a raţiona bine, dar nimeni - nici chiar noi înşine - nu o va şti până când nu va descoperi cum să pună entuziasm în gândirea şi în acţiunile sale.
   Când suntem entuziasmaţi de ceea ce facem, emoţia, bucuria, sentimentul de satisfacţie din interiorul nostru străbat întreaga noastră activitate. Nu este întotdeauna uşor să fii entuziast în privinţa multora dintre lucrurile pe care le ai de făcut zilnic, dar este posibil dacă te străduieşti puţin.
   Nu numai că trebuie să fim entuziaşti în ceea ce ne priveşte pe noi şi capacităţile noastre, dar este totodată necesar să ne entuziasmăm şi cu privire la ceea ce facem - produsul pe care îl fabricăm sau îl vindem, muzica pe care o compunem sau o interpretăm, eseul pe care îl scriem. Entuziasmul este atât ingredientul secret al succesului în cazul oamenilor cu cele mai mari reuşite, cât şi generatorul de fericire din vieţile celor care îl posedă.
   Nu poţi realmente simula entuziasmul. Poţi fi cu adevărat entuziast dacă faci din acesta o parte integrantă din viaţa ta.
   Găseşte ceva care să te entuziasmeze. Nu confunda entuziasmul cu zgomotul, volumul, strigătul sau ţipătul. Dale Carnegie defineşte entuziasmul ca fiind acea calitate spirituală arzătoare dinăuntrul tău - o exaltare reprimată. El spune:...

pag. 78-79

   ...încredere în faptul că vor face tot ce le stă în putinţă şi că nu îsi vor înşela clienţii.
   Dar, continuă Templeton, cele mai etice principii vin din ceea ce gândeşti. "Dacă îţi hrăneşti mintea cu gânduri ce vizează amabilitatea, iubirea de semeni şi ajutorul pe care îl poţi oferi acestora, atunci deciziile şi acţiunile tale vor fi morale."
   Munca intensă, onestitatea şi perseverenţa stau la baza filosofiei lui Templeton. "Oamenii care au învăţat să investească din ei înşişi în munca lor sunt cei care au succes. Ei au câştigat ceea ce au. Mai mult decât să cunoască strict valoarea banilor, ei îşi cunosc propria valoare."
   După cum afirmă Templeton, afacerile în care nu se aplică standarde morale ignoră factorul uman şi, în mod inevitabil, dau faliment. "în general, oamenii care fac abuzuri în tranzacţiile lor vor căpăta o reputaţie proastă şi, nu după mult timp, ceilalţi nu vor mai dori să facă afaceri cu ei. Deoarece noi ne-am străduit mult să fim fideli, cinstiţi şi responsabili faţă de investitorii noştri şi am pus bunăstarea lor financiară înaintea oricărui alt lucru, am reuşit să stabilim un palmares superior. La urma urmelor, singurul succes pe care merită să-l ai este succesul care se răsfrânge şi asupra altora."

   Fii prezent pentru oamenii tăi

   Atunci când oamenilor li se cere să spună ce îşi doresc cel mai mult de la un şef, un răspuns anume se regăseşte aproape întotdeauna printre cele mai importante: "Un şef în care pot să am încredere un şef care să fie prezent la nevoie". Ce înseamnă cu adevărat acest lucru? Cum poate un şef "să fie prezent" pentru oamenii lui?

   Comunică

   Debby o consideră pe şefa ei, Linda, cea mai bună şefă pe care a avut-o vreodată. "Linda mă informează întotdeauna despre ce se întâmplă. Dacă ştie că vom face ore suplimentare, ne anunţă din timp, ca să ne putem planifica activităţile. Sigur, sunt momente când ordinul vine pe neaşteptate, dar îl acceptăm fiindcă este o excepţie, nu o regulă. Recent a circulat un zvon despre posibile concedieri. Linda s-a informat rapid şi a aflat că departamentul nostru nu va fi afectat. Ne-a anunţat imediat."
   Lui Steve nu-i place şeful său. "Nu-mi spune niciodată în ce situaţie mă aflu. Dacă îi prezint o lucrare terminată, nu aflu niciodată dacă este bine făcută sau doar acceptabilă. Dacă nu este mulţumit, pur şi simplu mi-o aruncă înapoi ca să o refac. Nici măcar nu îmi spune cum aş putea să o îmbunătăţesc. Trebuie să cer ajutorul colegilor." Şefii cu adevărat buni îşi informează angajaţii despre situaţia în care se află aceştia. Dacă o lucrare este bine făcută, ei trebuie să spună acest lucru, iar dacă este foarte bine făcută, trebuie sâ-şi laude angajaţii. Dacă lucrarea respectivă nu se ridică la nivelul standardelor, şefii ar trebui să-şi ajute angajaţii să o îmbunătăţească. Recunoaşterea şi lauda consolidează bunele practici, iar critica constructivă este, de obicei, bine-venită. Majoritatea oamenilor sunt dornici să se perfecţioneze.

   Fii un bun ascultător

   "Lucrul care-mi place cel mai mult la şeful meu este că într-adevăr mă ascultă", ni se confesează Diane. "Am avut recent o problemă la serviciu şi am discutat-o cu el. Nu numai că mi-a acordat tot timpul de care aveam nevoie, dar a şi încercat efectiv să înţeleagă problema cu care mă confruntam şi mi-a dat nişte sfaturi bune."
   Nu este uşor să asculţi. Adesea, şefii au multe probleme pe cap şi un program foarte încărcat. Problema pe care le-o prezintă un angajat li se poate părea banală, dar pentru persoana respectivă este foarte importantă.
   Fii un ascultător activ. Ascultătorii activi nu doar stau şi ascultă. Ei pun întrebări despre ceea ce tocmai a afirmat interlocutorul lor. Reformulează în propriile lor cuvinte. Folosindu-se de limbajul nonverbal, ei arată că ascultă. Când...

pag. 130-131

   Nu este nevoie să devii prietenul lor, dar este important să nu le fii nici duşman. Explică-le deciziile tale. Cere-le idei şi informaţii. Discută cu ei neoficial despre chestiuni care nu privesc munca, astfel încât să te considere o fiinţă umană în ansamblul ei, nu doar un şef sau un reprezentant al conducerii.
   Acordându-ţi timpul necesar pentru a afla mai multe despre oamenii negativişti şi a-ţi schimba modul de gândire în privinţa lor, de la a-i considera angajaţi-problemă la a-i considera fiinţe umane cu probleme, vei constata că se creează o relaţie mai calmă şi mai productivă.

   Jucând "de-a prinselea"

   Ai lucrat vreodată alături de un angajat a cărui bucurie deplină în viaţă era să-i prindă pe alţii în special pe tine făcând o greşeală? Cei care joacă acest joc încearcă să-şi demonstreze superioritatea. Deoarece, de obicei, nu au idei originale sau propuneri constructive, se dau în vânt după vânarea greşelilor altora, în special ale şefului. Încearcă să te facă să te simţi jenat. Nu le da această satisfacţie. Glumeşte despre acest lucru ("Ce greşeală mare!") sau zâmbeşte şi spune: "Mulţumesc că mi-ai atras atenţia înainte să apară adevăratele probleme". Dacă prinzătorii constată că jocul lor nu te enervează, vor înceta şi vor încerca să-1 practice cu altcineva.

   Când lucrezi cu persoane nefericite

   Probabil că există cel puţin o persoană nefericită în grupul tău. Toţi avem de-a face cu perioade în care lucrurile merg prost, acasă sau la serviciu şi acest fapt influenţează modul în care ne îndeplinim obligaţiile sau interacţionăm cu ceilalţi membri ai personalului. Şefii ar trebui să fie atenţi la acest comportament şi să stea de vorbă cu persoana respectivă. Atunci când îi dai unei persoane posibilitatea de a vorbi despre problema sa, adesea acest fapt mai reduce tensiunea. Chiar dacă problema respectivă nu se rezolvă, lucrurile se lămuresc şi asta permite angajatului să se comporte normal.
   însă unii oameni vor fi întotdeauna supăraţi. Adesea nu sunt mulţumiţi de atribuţiile lor de serviciu. Nici chiar atunci când te conformezi solicitărilor lor şi acţionezi conform plângerilor lor nu sunt satisfăcuţi. îşi exprimă nefericirea printr-o atitudine negativă. Dacă, de exemplu, cererea pentru o schimbare în programarea concediului nu este aprobată, persoana respectivă se va supăra şi va lăsa să se vadă aceasta, atât în mod evident, cât şi subtil, în atitudinea sa.
   Niciodată nu-i poţi mulţumi pe toţi. Reclădirea stării sufleteşti a oamenilor care consideră că nu au fost trataţi corespunzător necesită timp şi răbdare. Managerii pot evita unele situaţii nedrepte dacă - în momentul când iau o decizie - explică motivele care stau la baza acesteia. în exemplul referitor la concediu, ai putea da explicaţia că firma stabileşte programarea concediilor cu luni înainte şi că alţi doi angajaţi îşi iau concediul în aceeaşi perioadă. Apoi clarifică faptul că nu te poţi lipsi de mai mult de un singur angajat care să fie plecat în concediu. Ai putea propune ca persoana nemulţumită să încerce să găsească pe altcineva cu care să facă schimb de perioade de concediu.
   Alte tipuri de persoane dificile pe care le întâlnim la serviciu sunt:

   Neclintiţii

   Sunt persoane care se opun schimbării, în mod vădit sau în mod pasiv-agresiv. Ei pot să fie de acord cu schimbarea, dar să saboteze implementarea ei. Dacă ai de-a face cu acest tip de oameni, apelează la sentimentele lor nobile, implică-i în schimbare şi pecetluieşte cu ei un acord privitor la schimbare şi la rolul pe care îl au în implementarea noilor idei.

   Funcţionarii

   Aceste persoane lucrează de la nouă la cinci nici mai mult, nici mai puţin. Sunt cele care se grăbesc să transmită că o anumită sarcină nu e treaba lor. Uneori, ele sunt numite jucătorii de "nota 5". Sunt acele persoane care se mulţumeau să...

pag. 180-181

   ...da, s-ar putea să fi fost o bună intuiţie în privinţa personalului sau - fii sincer cu tine - a fost cumva vorba de prejudecăţi?

   Inteligenţa emoţionala poate fi îmbunătăţită

   Hay Group, firmă de consultanţă în domeniul resurselor umane, a efectuat un studiu pe 44 de companii din topul Fortune 500, din care a reieşit că vânzătorii cu EQ înalt aduceau un profit de două ori mai mare decât cei cu scor mediu sau sub medie.
   într-un alt studiu, programatorii al căror scor de inteligenţă emoţională îi încadra în rândul celor 10% de la vârf creau programe de software de trei ori mai repede decât cei cu un scor mai scăzut.
   Un studiu recent efectuat de o corporaţie din Dallas a arătat că productivitatea angajaţilor săi cu un scor al inteligenţei emoţionale înalt era de 20 de ori mai mare decât cea a angajaţilor cu scor EQ mai scăzut.
   Un alt studiu efectuat în industria de construcţii a arătat că pentru muncitorii cu un coeficient al inteligenţei emoţionale scăzut exista o mai mare probabilitate de a suferi accidente de muncă.
   Iată câteva sfaturi pentru îmbunătăţirea coeficientului de inteligenţă emoţională:
    Identifică emoţia şi lucrul care te-a determinat să simţi în acel fel. O poţi face singur, conştientizând-o, iar prin intermediul determinării, meditaţiei şi consilierii o poţi depăşi. Există programe care te pot ajuta să faci faţă emoţiilor negative, cum ar fi mânia sau depresia.
    Comunică într-un mod calm ceea ce simţi. Ridică vocea când te confrunţi cu oponenţii. Discută situaţia sobru şi metodic.
    Nu lăsa emoţiile să degenereze. Dacă nu poţi rezolva situaţia, ia o pauză. Gândeşte-te la alte chestiuni. Când vei reveni asupra problemei, o vei face cu mai mult calm.
    înfruntă problemele punându-ţi întrebarea: "Care e cel mai rău lucru care se poate întâmpla?" Acceptă ceea ce poate fi mai rău şi încearcă să îndrepţi situaţia.
    Când apare o situaţie emoţională, pune-ţi următoarele întrebări:
   - Care este emoţia pe care o simt?
   - Care sunt cauzele emoţiei?
   - Care sunt posibilele reacţii?
   - Care este cea mai inteligentă reacţie?
    Nu purta pică şi nu pierde timpul încercând să te răzbuni.
    Abţine-te de la schimbările bruşte de dispoziţie. Acţionează consecvent în situaţii dintre cele mai diverse, pentru a câştiga încrederea celorlalţi.
    Elimină stresul făcând ordine în casă - nu lăsa lucrurile să se strângă grămadă. O minte ordonată poate face faţă problemelor într-o manieră logică mai degrabă decât emoţională.
    Alege bătăliile pe care merită să le porţi - priveşte lucrurile în mod realist şi nu te agita pentru fleacuri.
    Cooperează cu inevitabilul - nu-ţi face griji în privinţa trecutului, în schimb concentrează-te asupra viitorului.
    Numără-ţi binecuvântările. Concentrează-te pe lucrurile bune din viaţa ta, iar cele neplăcute vor fi date uitării.
    Păstrează-ţi sănătatea mâncând ce trebuie, făcând sport şi dormind suficient. Mens sana in corpore sano este un dicton latin renumit, tradus adesea prin: "O minte sănătoasă într-un corp sănătos". Vei fi mai puţin copleşit de schimbările emoţionale dacă eşti sănătos.
    Socializează cu oameni pozitivi. Emoţiile sunt contagioase. Dacă suntem înconjuraţi de oameni ale căror emoţii le guvernează acţiunile, probabil la fel se va întâmpla şi cu noi. Oamenii pozitivi îşi privesc viaţa raţional. înconjurându-te de astfel de oameni, vei "prinde" mentalitatea lor.

  • cartea a apărut în august 2017 la editura Litera
  • traducător: Irina Nicolaescu
  • cartea cuprinde 192 pagini în format 13x20cm şi o greutate de 0.220 kg
  • ISBN: 978-606-33-1695-1
  • cartea a fost vizualizată de 205 ori începând cu data de 06.05.2011
Nu sunt păreri

Puteţi adăuga păreri doar dacă sunteţi autentificat.
  • Poşta Română
    10.00 lei
    Livrare prin Poşta Română, plata ramburs
    Termen de livrare: 2-4 zile lucrătoare
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în Bucureşti şi zone limitrofe (Bookurier)
    10.00 lei
    Bucureşti, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroeşti, Dudu, Măgurele, Mogoşoaia, Otopeni, Pantelimon, Popeşti Leordeni, Pipera, Roşu, Voluntari.
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în alte localităţi decât Bucureşti
    14.00 lei
    livrare prin curier rapid în orice localitate, confirmarea livrării se va face telefonic
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 200.00 lei

Nu sunt definite linkuri pentru această carte
carţi de acelaşi autor cu "Cum să-ţi creezi relaţii avantajoase, să câştigi încrederea şi să devii influent"
carţi din acelaşi domeniu cu "Cum să-ţi creezi relaţii avantajoase, să câştigi încrederea şi să devii influent"
(psihologie > educaţie, psihologie > socială)
derulare
Copii străluciţi, elevi fascinanţi
Copii străluciţi, elevi fascinanţi
(dezvoltare personală, educaţie)
Busola plăcerii
Busola plăcerii
(socială)
Educarea spirituală a copiilor
Educarea spirituală a copiilor
(dezvoltare personală, educaţie)
Prieteni buni
Prieteni buni
(educaţie)
Cel mai simpatic ghid de sarcină
Cel mai simpatic ghid de sarcină
(dezvoltare personală, educaţie)
Cum să fii convingător
Cum să fii convingător
(educaţie, socială)
Curios?
Curios?
(dezvoltare personală, educaţie)
Parenting cu calm
Parenting cu calm
(educaţie)
contact | termeni şi condiţii | © EuSunt.ro | ultima actualizare vineri, 20 octombrie 2017
Cărţi vizualizate recent
toolbar
toolbar