Libraria Eu Sunt - libraria sufletului
intrare cont | creare cont | asistenţă
» EuSunt » Deşteaptă-te că ţara geme marţi, 17 octombrie 2017 
căutare avansată
  căutare   OK
 
domenii
arte divinatorii astrologie budism creştinism dicţionare filosofie hinduism islamism iudaism literatură maeştri spirituali mitologie ocultism orientări spirituale paranormal psihologie taoism terapii yoga
 
 
index alfabetic
noutăţi în curând autori edituri titluri
 
 
newsletter

abonare
 
 
informaţii utile
asistenţă cum comand despre livrare cum plătesc despre EuSunt anunţuri
 
 
link-uri
link-uri parteneri
 

Deşteaptă-te că ţara geme

fii deştept în luarea deciziilor, în modul de a gândi şi de a acţiona şi vei obţine indiscutabil rezultate mai bune în tot ceea ce faci
de Brian Tracy
Recomanda unui prieten Recomanda unui prieten
Deşteaptă-te că ţara geme Imaginea mare preţ Eu Sunt: 47,00 lei

preţ listă: 49,90 lei

reducere:
2,90 lei (5,81%)

  buc.
alte modalităţi de comandă:

1. prin e-mail la comenzi@eusunt.ro

2. prin messenger la libraria_eusunt

3. telefonic la:
orange 0754.025.588
vodafone 0722.298.137
romtelecom 021.665.69.86

Detalii despre cartea Deşteaptă-te că ţara geme

Eşecul nu este ceva întâmplător!
Nu este ceva neobişnuit în zilele noastre ca oamenii să se plângă şi chiar să se revolte din pricina neajunsurilor. Dar ei greşesc. Aceşti oameni îşi petrec timpul cu activităţi de relaxare şi nu cu activităţi care să-i conducă la realizarea unui obiectiv. Ei citesc rareori o carte şi nu fac niciun efort să ştie şi să fie mai mult. Drept rezultat, ei rămân în urmă şi, de obicei, nici nu-şi dau seama. Când ajung, într-un final, în dificultate, constată că toate competenţele lor se bazează în mare măsură pe vechime şi au o valoare minimă pentru angajatorii din ziua de astăzi. Şi deoarece perfecţionarea continuă şi dobândirea unor noi competenţe nu sunt parte din viziunea lor asupra lumii, se duc pur şi simplu acasă şi se uită la televizor. Ca urmare, ajung să se plângă şi să se revolte.
Nici succesul nu este întâmplător!
Persoanele de la polul opus citesc numeroase cărţi, participă la multe cursuri, ascultă programe de instruire înregistrate şi caută mereu noi căi pentru a-şi îndeplini sarcinile mai bine, mai rapid şi mai eficient din punct de vedere al costurilor. Este angajamentul de a învăţa continuu şi de a-şi actualiza competenţele. În realitate doar aproximativ 3% dintre oameni au obiective clare, exacte, descrise pe hârtie şi cu planuri de realizare la care lucrează în fiecare zi. Ceilalţi 97% au speranţe, visuri, dorinţe şi fantezii, dar nu obiective. Şi marea tragedie este aceea că nici nu-şi dau seama ce face diferenţa.
Din fericire tu faci parte din procentul de 3%. Eşti aşa cum eşti datorită ţie însuţi, datorită gândirii şi comportamentului tău; datorită învăţămintelor din copilărie şi a experienţelor ulterioare. Tu vrei să-ţi îmbunătăţeşti viitorul în orice aspect, tu vrei să-ţi eliberezi puterile interioare şi să te concentrezi pe rezultate. Reinventează-te şi vei începe să deţii controlul asupra vieţii tale!
Viitorul îţi este deschis!
Nu au existat niciodată mai mult ca în prezent atât de multe oportunităţi pentru a-ţi realiza obiectivele profesionale, personale şi financiare. Dar, după cum a spus Earl Nightingale "Înainte de a avea ceva diferit, trebuie să devii o persoană diferită". Deşteaptă-te odată şi acţionează în consecinţă!
INTRODUCERE
ELIBEREAZĂ SPLENDOAREA CAPTIVĂ
... pag. 19
10 procente din potenţial ... pag. 20
Învaţă combinaţiile ... pag. 21
Stilul tău explicativ ... pag. 22
Caută binele ... pag. 23
Deosebiri de perspectivă ... pag. 24
Marea descoperire ... pag. 24

CAPITOLUL UNU
PERSPECTIVA PE TERMEN LUNG VERSUS PERSPECTIVA PE TERMEN SCURT
... pag. 27
Ce este inteligenţa? ... pag. 28
Acţiunea este totul ... pag. 29
A funcţionat? ... pag. 30
Gândiţi-vă la consecinţe ... pag. 30
Înrăutăţirea situaţiei ... pag. 31
Gândeşte din perspectiva viitorului ... pag. 32
Numitorul comun ... pag. 33
Perspectiva asupra timpului şi venitul ... pag. 33
Stabileşte care este viitorul pe care îl ţinteşti ... pag. 34
Criza sistemului de pensii ... pag. 35
Milionarul din vecini ... pag. 36
Dublează-ţi venitul ... pag. 37
Înapoi din viitor ... pag. 38
Fantezia ta pentru următorii cinci ani ... pag. 38
Familia şi relaţiile ... pag. 39
Sănătate fizică excelentă ... pag. 40
Siguranţă financiară ... pag. 40
Cheltuieli anuale ... pag. 41
Fă primul pas ... pag. 41
Ia o decizie ... pag. 42
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 43

CAPITOLUL DOI
GÂNDIRE LENTĂ VERSUS GÂNDIRE RAPIDĂ
... pag. 45
Modul stimul-răspuns ... pag. 46
Gânditul e o muncă grea ... pag. 47
Gândirea lentă ... pag. 47
Două stiluri de gândire ... pag. 49
Ia în consideraţie toate consecinţele ... pag. 49
Analizează-ţi modul de gândire ... pag. 50
Scrie pe hârtie detaliile ... pag. 51
Decizii legate de oameni ... pag. 51
Secretul angajărilor ... pag. 52
Gândeşte strategic ... pag. 52
Practică solitudinea ... pag. 53
Solitudinea necesită disciplină ... pag. 54
Funcţionează de fiecare dată ... pag. 55
Eliberează-ţi puterile interioare ... pag. 56
Foloseşte modelul de gândire SOSPA ... pag. 56
Legea Probabilităţilor ... pag. 57
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 59

CAPITOLUL TREI
GÂNDIREA PE BAZA INFORMATELOR VERSUS GÂNDIREA ÎN LIPSA INFORMAŢIILOR
... pag. 61
Motive ale succesului în afaceri ... pag. 62
Caută faptele ... pag. 62
Foloseşte metoda ştiinţifică ... pag. 64
Fii dispus să dai greş ... pag. 65
Mai bine decât să ai dreptate ... pag. 66
Nimic nu înlocuieşte experienţa ... pag. 67
Devino un maestru al jocului ... pag. 67
Experienţa contează ... pag. 68
Regula numărul unu ... pag. 69
Strategia celor bogaţi ... pag. 69
Nu te opri niciodată din adunarea informaţiilor ... pag. 70
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 71

CAPITOLUL PATRU
GÂNDIREA ORIENTATĂ SPRE UN OBIECTIV VERSUS GÂNDIREA CA REACŢIE LA O SITUAŢIE
... pag. 73
Descoperirea obiectivelor pe termen lung ... pag. 74
Cheia către belşug ... pag. 75
Câştigă de zece ori mai mult ... pag. 76
Dezvoltă-ţi cele trei mari calităţi ale gândirii ... pag. 77
Minimalizează distragerile ... pag. 78
Impactul schimbării ... pag. 79
Explozia informaţiilor ... pag. 79
Explozia tehnologiei ... pag. 79
Concurenţa agresivă ... pag. 80
Obiectivele sunt esenţiale ... pag. 81
Stabilirea obiectivelor scoate la suprafaţă ce este mai bun în tine ... pag. 82
Stabileşte ce-ţi doreşti cu adevărat ... pag. 82
Ce preţuieşti cu adevărat? ... pag. 82
Cele mai importante trei obiective ... pag. 83
Fără teamă de eşecuri ... pag. 84
Îţi rămân şase luni de trăit ... pag. 84
Sentimentul importanţei ... pag. 85
Un obiectiv măreţ ... pag. 85
Procesul de stabilire a obiectivelor ... pag. 86
Exerciţiu pentru stabilirea unui obiectiv ... pag. 89
Gândeşte-te la obiectivul tău ... pag. 91
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 92

CAPITOLUL CINCI
GÂNDIREA ORIENTATĂ SPRE REZULTATE VERSUS GÂNDIREA ORIENTATĂ SPRE ACTIVITĂŢI
... pag. 93
Câştigă mai mulţi bani ... pag. 94
Definirea capacităţii de a câştiga bani ... pag. 95
Alătură-te celor 20 de procente din vârf ... pag. 96
Rădăcinile performanţelor scăzute ... pag. 96
Efectul obiceiului ... pag. 97
Foloseşte la maximum timpul de lucru ... pag. 98
Când munceşti? ... pag. 98
Începe şi continuă ... pag. 99
Instrumente pentru gestionarea timpului ... pag. 100
Nu-ţi mai verifica mereu e-mailurile ... pag. 101
Stabileşte-ţi priorităţile din listă ... pag. 101
Metoda ABCDE ... pag. 101
Legea celor trei ... pag. 103
Fă ca această activitate principală să devină într-adevăr activitatea principală ... pag. 104
Patru corolare la Legea Celor Trei ... pag. 105
Alte întrebări ... pag. 105
Învingerea tendinţei de a amâna ... pag. 106
Treaba bine începută este pe jumătate făcută ... pag. 108
Concentrează-te pe rezultate ... pag. 108
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 110

CAPITOLUL ŞASE
GÂNDIREA POZITIVĂ VERSUS GÂNDIREA NEGATIVĂ
... pag. 111
Măsura adevărată ... pag. 112
Ce fac oamenii de succes ... pag. 112
Marea descoperire ... pag. 113
Câte un gând pe rând ... pag. 114
Copilul nou-născut ... pag. 11S
Teama de a greşi şi teama de critică ... pag. 115
Teama de critică ... pag. 116
Retragerea afecţiunii ... pag. 116
Nevoi nesatisfăcute şi autoactualizare ... pag. 117
Metafizicieni ruşi ... pag. 118
Rădăcinile emoţiilor negative ... pag. 118
Cauza emoţiilor negative ... pag. 120
Arborele emoţiilor negative ... pag. 121
Eliminarea blamării ... pag. 122
Asumă-ţi 100% responsabilitatea ... pag. 122
Iartă de bună voie şi uită ... pag. 123
Iartă totul ... pag. 125
Clauza-capcană ... pag. 125
Noul Mercedes-Benz ... pag. 126
Eliberează frânele ... pag. 126
Responsabilitate, control şi emoţii pozitive ... pag. 127
Preia controlul ... pag. 127
Spune cuvintele magice ... pag. 128
EXERCITII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 129

CAPITOLUL ŞAPTE
GÂNDIREA FLEXIBILĂ VERSUS GÂNDIREA RIGIDĂ
... pag. 131
Răspunsurile s-au schimbat ... pag. 132
Cea mai importantă calitate ... pag. 132
Schimbarea este tot mai rapidă ... pag. 133
Două milioane de slujbe dispar ... pag. 133
Modelul tău de afaceri ... pag. 134
Învechire rapidă ... pag. 135
Regula 80/20 şi venitul ... pag. 135
învechirea neplanificată a competenţelor ... pag. 136
Cursa e în desfăşurare ... pag. 137
Cei trei inamici ... pag. 137
Teama îi ţine pe loc pe oameni ... pag. 138
Mulţi se simt incapabili de schimbare ... pag. 139
Deschide-ţi mintea ... pag. 140
Analiza KWINK ... pag. 140
Începe cu relaţiile tale ... pag. 141
Recunoaşte că nu eşti perfect ... pag. 142
Recunoaşte că ai făcut o greşeală ... pag. 143
Schimbă-ţi părerea ... pag. 143
Reevaluează-ţi afacerea şi cariera ... pag. 144
Evaluează-ţi investiţiile ... pag. 145
Investiţia ta a dispărut pentru totdeauna ... pag. 145
Imaginează-ţi că iei totul de la capăt astăzi ... pag. 146
Marea recompensă ... pag. 147
Cei şapte Re ai gândirii superioare ... pag. 147
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 151

CAPITOLUL OPT
GÂNDIREA CREATIVA VERSUS GÂNDIREA MECANICĂ
... pag. 153
Gândirea mecanică ... pag. 153
Tu eşti un potenţial geniu ... pag. 154
Geniile de-a lungul timpului ... pag. 155
Minte deschisă ... pag. 155
Cea mai bună soluţie ... pag. 156
Abordarea sistematică ... pag. 156
Rezolvarea problemelor printr-o abordare sistematică ... pag. 157
PASUL UNU ... pag. 158
PASUL DOI ... pag. 158
Rata de eşec a produselor ... pag. 158
Procesul de îmbunătăţire a vânzărilor ... pag. 159
Cum s-ar mai putea defini problema? ... pag. 159
Definirea problemei determină soluţia problemei ... pag. 160
PASUL TREI ... pag. 160
PASUL PATRU ... pag. 160
PASUL CINCI ... pag. 161
PASUL ŞASE ... pag. 161
PASUL ŞAPTE ... pag. 162
PASUL OPT ... pag. 162
Concepe un plan de rezervă ... pag. 162
PASUL NOUĂ ... pag. 163
Gândirea concentrată pe soluţii versus gândirea concentrată pe probleme ... pag. 163
Gândeşte-te la soluţii ... pag. 164
Descătuşează-ţi puterile creative ... pag. 164
Atracţia distragerilor ... pag. 165
Sarcini simultane multiple sau comutarea atenţiei ... pag. 166
Principiul Constrângerii ... pag. 167
Identifică factorul limitator ... pag. 168
Gândirea de tip "Ce ar fi dacă?" ... pag. 169
Sparge barierele ... pag. 169
Procesul inovării ... pag. 170
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 172

CAPITOLUL NOUĂ
GÂNDIREA ANTREPRENORIALĂ VERSUS GÂNDIREA ANGAJAŢIONALĂ
... pag. 173
Gândeşte-te la clienţi ... pag. 174
Gândirea angajaţională ... pag. 174
Lipsa de angajament ... pag. 175
Angajamentul este cheia ... pag. 175
Vânzările sunt esenţiale ... pag. 176
Pune-ţi întrebările esenţiale ... pag. 177
Gândeşte ca un client ... pag. 177
Domeniul tău de excelenţă ... pag. 178
Modelul tău de afacere ... pag. 179
Gândeşte-te la afacerea ta ... pag. 180
Continuă să-ţi pui întrebări ... pag. 182
Menţinerea concentrării asupra clienţilor ... pag. 183
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 184

CAPITOLUL ZECE
GÂNDIREA BOGATULUI VERSUS GÂNDIREA SĂRACULUI
... pag. 185
În afară ca şi înăuntru ... pag. 186
Milionarii care şi-au câştigat averea prin forţe proprii ... pag. 187
Reprogramează-ţi modul de a gândi ... pag. 188
Motive pentru care oamenii nu se îmbogăţesc ... pag. 188
1. Nu le trece niciodată prin minte ... pag. 189
2. Nu au luat niciodată decizia ... pag. 189
3. Amână ... pag. 190
4. Le e teamă de eşec ... pag. 190
5. Le e teamă de critică şi de dezaprobare ... pag. 191
6. Încetează să înveţe şi să progreseze ... pag. 191
7. Le lipseşte perseverenţa ... pag. 192
învaţă şi pune în practică ... pag. 192
Aşa cum gândeşte omul ... pag. 193
Dezvoltaţi o gândire de om bogat ... pag. 194
Sursa istorică a belşugului ... pag. 194
Crearea belşugului în prezent ... pag. 195
Pornind de la zero ... pag. 196
Formează-ţi obiceiuri de om bogat ... pag. 196
Gândeşte ca un om bogat ... pag. 197
Formează-ţi obiceiuri de om bogat ... pag. 198
Natura este neutră ... pag. 198
Gândirea "să iau pentru ce dau" versus gândirea "să iau fără să dau" ... pag. 199
Formează-ţi noi obiceiuri ... pag. 200
O strategie în şapte paşi ... pag. 201
Formează-ţi obiceiuri bune ... pag. 204
Obiceiurile oamenilor bogaţi ... pag. 204
Fă ceea ce îţi place ... pag. 205
Stabileşte-ţi obiective clare ... pag. 205
Foloseşte-ţi bine timpul ... pag. 206
Învaţă să spui "nu" ... pag. 207
Continuă să înveţi şi să progresezi ... pag. 207
Evită capcana televiziunii ... pag. 208
Fii cât mai curios ... pag. 208
Menţine-ţi sănătatea şi energia ... pag. 209
Greutatea corectă ... pag. 209
Odihna corectă ... pag. 210
Exerciţiile fizice ... pag. 210
Asumarea de riscuri calculate ... pag. 210
Dezvoltarea continuă a relaţiilor ... pag. 211
Înscrie-te în asociaţii ... pag. 212
Cea mai importantă calitate ... pag. 212
Viitorul îţi este deschis ... pag. 213
EXERCIŢII PENTRU A TRECE LA ACŢIUNE ... pag. 214

REZUMAT ... pag. 215
DESPRE AUTOR ... pag. 217
BusinessTech International ... pag. 219
Final ... pag. 224

pag. 64-65

   Foloseşte metoda ştiinţifică. Formulează clar problema şi apoi construieşte o ipoteză o supoziţie bazată pe observaţii, o teorie ce nu a fost confirmată încă. Apoi caută căi să invalidezi această ipoteză, să dovedeşti că ideea ta este greşită. Aşa procedează oamenii de ştiinţă.
   Este exact opusul felului în care procedează majoritatea oamenilor. Ei vin cu o idee şi apoi caută să probeze cu cât mai multe dovezi că ideea lor este bună. Ei au "tendinţa de a confirma", sunt înclinaţi să caute doar informaţii care să le valideze ideea şi, în acelaşi timp, resping toate informaţiile care nu corespund cu ceea ce au decis deja să creadă.
   Creează o ipoteză negativă sau o ipoteză inversată. De exemplu, imaginează-ţi că eşti Isaac Newton şi tocmai ţi-a venit ideea despre gravitaţie. Ipoteza iniţială ar fi că toate lucrurile "cad în jos". Conform metodei ştiinţifice, încerci să dovedeşti contrariul, şi anume că lucrurile "cad în sus".
   Dacă nu poţi să dovedeşti ipoteza negativă sau inversată, atunci poţi trage concluzia că ipoteza iniţială este corectă.
   De exemplu, îţi vine o idee despre un produs sau serviciu. Apoi, încerci să dovedeşti că nu există cerere pentru acel produs sau serviciu la preţul stabilit. Abordezi un potenţial client şi îi descrii produsul sau serviciul spunând: "Fireşte, nu cred că doriţi sau aveţi nevoie de un asemenea produs (serviciu) şi nici că sunteţi dispus să plătiţi acest preţ pentru el, nu-i aşa?"
   Dacă potenţialul client este de acord că nu vrea ceea ce ii propui, ai obţinut o informaţie valoroasă pentru a te ghida în luarea deciziei. Dacă, pe de altă parte, potenţialul client contrazice ipoteza ta negativă şi spune, "Nu, nu. De fapt este ceva care mă interesează foarte mult şi aş vrea să-l cumpăr şi să-l folosesc dacă îl aduceţi pe piaţă", atunci ţi-ai validat teoria iniţială despre cererea potenţială pentru acest nou produs sau serviciu.

   Fii dispus să dai greş

   Fii pregătit să încerci şi să greşeşti, să propui şi să fii respins, iarăşi şi iarăşi. Eşecul, încercările şi erorile sunt absolut esenţiale pentru a ajunge într-un final la succes.
   Fii propriul tău consultant de management pentru orice idee şi concluzie. Pune-ţi întrebările dure pe care ţi le-ar pune un consultant de afaceri pentru a te ajuta să iei decizii.
   "Există cerere pe piaţă pentru acest nou produs sau serviciu?" "Cât de mare este cererea şi la ce preţ?' "Cum va trebui să-ţi schimbi ideea iniţială pentru a face ca acest produs sau serviciu să fie destul de atractiv încât oamenii să îşi dorească să-1 cumpere în cantităţi îndestulătoare?" "Este cererea pentru acest nou produs suficient de mare pentru a justifica dezvoltarea lui mai degrabă decât a altui produs?" "Este piaţa destul de concentrată pentru acest produs astfel încât să poţi ajunge la potenţialii clienţi cu ajutorul actualelor canale de marketing şi de vânzări?"

pag. 64-65

   Foloseşte metoda ştiinţifică. Formulează clar problema şi apoi construieşte o ipoteză o supoziţie bazată pe observaţii, o teorie ce nu a fost confirmată încă. Apoi caută căi să invalidezi această ipoteză, să dovedeşti că ideea ta este greşită. Aşa procedează oamenii de ştiinţă.
   Este exact opusul felului în care procedează majoritatea oamenilor. Ei vin cu o idee şi apoi caută să probeze cu cât mai multe dovezi că ideea lor este bună. Ei au "tendinţa de a confirma", sunt înclinaţi să caute doar informaţii care să le valideze ideea şi, în acelaşi timp, resping toate informaţiile care nu corespund cu ceea ce au decis deja să creadă.
   Creează o ipoteză negativă sau o ipoteză inversată. De exemplu, imaginează-ţi că eşti Isaac Newton şi tocmai ţi-a venit ideea despre gravitaţie. Ipoteza iniţială ar fi că toate lucrurile "cad în jos". Conform metodei ştiinţifice, încerci să dovedeşti contrariul, şi anume că lucrurile "cad în sus".
   Dacă nu poţi să dovedeşti ipoteza negativă sau inversată, atunci poţi trage concluzia că ipoteza iniţială este corectă.
   De exemplu, îţi vine o idee despre un produs sau serviciu. Apoi, încerci să dovedeşti că nu există cerere pentru acel produs sau serviciu la preţul stabilit. Abordezi un potenţial client şi îi descrii produsul sau serviciul spunând: "Fireşte, nu cred că doriţi sau aveţi nevoie de un asemenea produs (serviciu) şi nici că sunteţi dispus să plătiţi acest preţ pentru el, nu-i aşa?"
   Dacă potenţialul client este de acord că nu vrea ceea ce ii propui, ai obţinut o informaţie valoroasă pentru a te ghida în luarea deciziei. Dacă, pe de altă parte, potenţialul client contrazice ipoteza ta negativă şi spune, "Nu, nu. De fapt este ceva care mă interesează foarte mult şi aş vrea să-l cumpăr şi să-l folosesc dacă îl aduceţi pe piaţă", atunci ţi-ai validat teoria iniţială despre cererea potenţială pentru acest nou produs sau serviciu.

   Fii dispus să dai greş

   Fii pregătit să încerci şi să greşeşti, să propui şi să fii respins, iarăşi şi iarăşi. Eşecul, încercările şi erorile sunt absolut esenţiale pentru a ajunge într-un final la succes.
   Fii propriul tău consultant de management pentru orice idee şi concluzie. Pune-ţi întrebările dure pe care ţi le-ar pune un consultant de afaceri pentru a te ajuta să iei decizii.
   "Există cerere pe piaţă pentru acest nou produs sau serviciu?" "Cât de mare este cererea şi la ce preţ?' "Cum va trebui să-ţi schimbi ideea iniţială pentru a face ca acest produs sau serviciu să fie destul de atractiv încât oamenii să îşi dorească să-1 cumpere în cantităţi îndestulătoare?" "Este cererea pentru acest nou produs suficient de mare pentru a justifica dezvoltarea lui mai degrabă decât a altui produs?" "Este piaţa destul de concentrată pentru acest produs astfel încât să poţi ajunge la potenţialii clienţi cu ajutorul actualelor canale de marketing şi de vânzări?"

pag. 122-123

   Cum poţi înceta să-i blamezi pe alţii? Răspunsul este deopotrivă simplu şi revoluţionar. Este imposibil să blamezi pe altul şi să-ţi asumi responsabilitatea în acelaşi timp. Aşa că simplul act de a-ţi asuma responsabilitatea înlătură emoţia negativă asociată unei situaţii, persoane, probleme sau dificultăţi.
   Şi cum îţi activezi acest simţ al responsabilităţii? Pur şi simplu spui cuvintele magice: "Eu sunt responsabil".
   Această afirmaţie pozitivă, la timpul prezent, elimina instant emoţiile negative de orice fel.
   Deoarece poţi avea în atenţie doar un singur gând la un moment dat pozitiv sau negativ vei îndepărta orice gând negativ repetându-ţi iarăşi şi iarăşi "Eu sunt responsabil! Eu sunt responsabil! Eu sunt responsabil!"
   Cum stingi în acelaşi timp toate luminiţele din bradul de Crăciun? Simplu. Scoţi ştecărul din priză şi toate luminile se sting imediat.
   Cum scapi de toate emoţiile negative? Cam în acelaşi fel le anulezi oricând apar spunând "Eu sunt responsabil!" Vor dispărea imediat.

   Asumă-ţi 100% responsabilitatea

   Cheia pentru a avea respect pentru propria persoană, stimă de sine şi încredere în tine însuţi este să-ţi asumi responsabilitatea 100% pentru ceea ce eşti la un moment şi pentru ceea ce vei deveni în viaţă. În momen-tul în care îţi asumi complet responsabilitatea, fără niciun fel de scuze, devii calm, clar şi pozitiv. Răsare soarele în viaţa ta şi toate umbrele dispar.
   Există o parte esenţială în procesul de eliminare a emoţiilor negative şi anume iertarea. Fiecare persoană are în viaţa ei oameni care au greşit faţă de ea în vreun fel. Toţi am avut în diferite măsuri copilării dificile, experienţe negative în adolescenţă, relaţii nereuşite, slujbe copleşitoare şi investiţii care au mers prost. Se poate întâmpla oricui să fie minţit, înşelat, rănit în sentimentele sale sau să se abuzeze în vreun fel de el. Din nefericire, aceste lucruri sunt o parte firească şi inevitabilă a trăirii umane. Întrebarea importantă este aceasta: "Ce ai de gând să faci legat de aceste situaţii?"

   Iartă de bună voie şi uită

   Răspunsul este acesta: dacă vrei să fii liber, trebuie să-i eliberezi pe toţi ceilalţi. Ca să fii fericit, trebuie să ierţi pe oricine te-a rănit vreodată în vreun fel. Trebuie să te eliberezi de bună voie şi complet de toate gândurile negative pe care le mai ai, de toate sentimentele sau experienţele negative pe care le-ai avut cu oricine în viaţa ta. Trebuie să-i ierţi pe toţi.
   În acest moment din seminariile mele, majoritatea participanţilor sunt de acord, datorită raţionamentului prezentat anterior, să ierte pe toţi cei care le-au greşit în vreun fel. Dacă eşti de acord cu conceptul de iertare, aşa cum fac majoritatea oamenilor, următoarea întrebare este "Cine sunt oamenii pe care trebuie să-i iert?"
   Există trei tipuri de oameni pe care trebuie să-i ierţi.
   1. Trebuie să-p ierţi părinpi. Trebuie să le ierţi toate greşelile pe care le-au făcut pe când te creşteau.

pag. 198-199

   Pentru a deveni bogat trebuie să-ţi formezi obiceiurile, modul de a gândi şi de a acţiona al oamenilor bogaţi. Jim Rohn a spus cândva: "Nu este important să devii milionar. Contează mai mult să devii felul de persoană capabilă să câştige milioane. Apoi, chiar dacă pierzi toţi banii, îi poţi câştiga din nou pentru că ai devenit un om care ştie cum să câştige asemenea sume".
   Mike Todd, producător de filme şi soţul lui Elizabeth Taylor, şi-a pierdut odată toţi banii investiţi într-o mare producţie şi a dat faliment. Scria în toate ziarele că este falit şi mulţi dintre "prieteni" râdeau de el pe la spate.
   Unul dintre ei l-a întrebat: "Mike, cum te simţi acum, când eşti sărac?"
   Mike Todd a replicat cu aceste cuvinte clasice: "Nu am fost niciodată sărac, ci doar falit. A fi sărac este o stare mintală. A fi falit este o situaţie temporară".
   După care s-a dedicat unui nou proiect care a avut mult succes şi în câţiva ani s-a îmbogăţit din nou.

   Natura este neutră

   Legea Cauzei şi Efectului, o lege minunată a Universului, spune că dacă gândeşti şi acţionezi ca oamenii bogaţi, curând vei deveni unul dintre ei.
   Natura este neutră. Seamănă cu statuia Justiţiei legată la ochi. Natura nu favorizează pe nimeni. După cum a spus Goethe: "Natura nu înţelege de glumă, este întotdeauna serioasă, sinceră şi severă; natura are întotdeauna dreptate, iar greşelile şi erorile le fac numai oamenii. Natura dispreţuieşte omul incapabil s-o aprecieze şi îşi dezvăluie secretele numai omului priceput, pur şi autentic".
   Din fericire, mintea ta este singurul lucru din Univers asupra căruia ai control complet şi asta este tot ce-ţi trebuie pentru a începe.

   Gândirea "să iau pentru ce dau" versus gândirea "să iau fără să dau"

   Există o mare deosebire între stilul de a gândi al celor bogaţi şi stilul de a gândi al celor săraci. Oamenii bogaţi caută mereu căi de a crea valoare, de a dezvolta produse şi servicii care îmbogăţesc şi îmbunătăţesc viaţa şi munca altor oameni.
   Ei sunt întotdeauna dispuşi să ofere înainte să ceară şi nu cred că banii se pot câştiga uşor sau că pot obţine ceva fără să investească nimic. Oamenii bogaţi cred că trebuie să-ţi câştigi banii cinstit şi să plăteşti, cu efort şi sacrificii, orice recompense şi bogăţii la care aspiri.
   Oamenii săraci nu înţeleg acest lucru fundamental, adică relaţia directă dintre efort şi rezultate. Ei încearcă mereu să obţină ceva fără să investească nimic sau aproape nimic. Ei vor succes fără să realizeze nimic palpabil, vor bogăţie fără străduinţă, vor bani fără niciun efort, vor faimă fără niciun talent.
   Oamenii săraci joacă la jocuri de noroc, cumpără bilete la loterie, se duc la lucru cât mai târziu posibil, îşi irosesc timpul în moduri neproductive şi pleacă imediat ce s-a terminat programul. Stau la coadă cu sutele şi cu miile pentru a participa la o audiţie spre a fi incluşi în...

  • cartea a apărut în septembrie 2017 la editura Business Tech
  • traducător: Violeta Limona
  • cartea cuprinde 224 pagini în format 13x20cm şi o greutate de 0.175 kg
  • ISBN: 978-606-8709-03-1
  • cartea a fost vizualizată de 253 ori începând cu data de 06.05.2011
Nu sunt păreri

Puteţi adăuga păreri doar dacă sunteţi autentificat.
  • Poşta Română
    10.00 lei
    Livrare prin Poşta Română, plata ramburs
    Termen de livrare: 2-4 zile lucrătoare
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în Bucureşti şi zone limitrofe (Bookurier)
    10.00 lei
    Bucureşti, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroeşti, Dudu, Măgurele, Mogoşoaia, Otopeni, Pantelimon, Popeşti Leordeni, Pipera, Roşu, Voluntari.
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în alte localităţi decât Bucureşti
    14.00 lei
    livrare prin curier rapid în orice localitate, confirmarea livrării se va face telefonic
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 200.00 lei

Nu sunt definite linkuri pentru această carte
carţi de acelaşi autor cu "Deşteaptă-te că ţara geme"
carţi din acelaşi domeniu cu "Deşteaptă-te că ţara geme"
(psihologie > dezvoltare personală)
derulare
Eliberarea spirituală
Eliberarea spirituală
(dezvoltare personală)
Superinteligenţa
Superinteligenţa
(dezvoltare personală)
De ce m-am îmbolnăvit?
De ce m-am îmbolnăvit?
(dezvoltare personală, general)
Steaua magică
Steaua magică
(dezvoltare personală, general)
Ne e suficient
Ne e suficient
(dezvoltare personală)
Direcţia
Direcţia
(dezvoltare personală)
Flux: psihologia fericirii
Flux: psihologia fericirii
(dezvoltare personală)
Cuvintele îţi modelează creierul
Cuvintele îţi modelează creierul
(dezvoltare personală)
Succesul cuantic
Succesul cuantic
(dezvoltare personală)
Inima prosperă
Inima prosperă
(dezvoltare personală)
contact | termeni şi condiţii | © EuSunt.ro | ultima actualizare marţi, 17 octombrie 2017
Cărţi vizualizate recent
toolbar
toolbar