Libraria Eu Sunt - libraria sufletului
intrare cont | creare cont | asistenţă
» EuSunt » Fii aici, acum vineri, 20 octombrie 2017 
căutare avansată
  căutare   OK
 
domenii
arte divinatorii astrologie budism creştinism dicţionare filosofie hinduism islamism iudaism literatură maeştri spirituali mitologie ocultism orientări spirituale paranormal psihologie taoism terapii yoga
 
 
index alfabetic
noutăţi în curând autori edituri titluri
 
 
newsletter

abonare
 
 
informaţii utile
asistenţă cum comand despre livrare cum plătesc despre EuSunt anunţuri
 
 
link-uri
link-uri parteneri
 

Fii aici, acum

un manual pentru o viaţă trăită în mod conştient
de Ram Dass
Recomanda unui prieten Recomanda unui prieten
Fii aici, acum Imaginea mare preţ Eu Sunt: 31,50 lei

preţ listă: 35,00 lei

reducere:
3,50 lei (10,00%)
momentan indisponibilă *

Puteţi cere ca să fiţi anuntaţi atunci când această carte devine disponibilă.
Pentru aceasta trebuie ca să fiţi autentificaţi.
Apasaţi aici pentru a vă autentifica.
alte modalităţi de comandă:

1. prin e-mail la comenzi@eusunt.ro

2. prin messenger la libraria_eusunt

3. telefonic la:
orange 0754.025.588
vodafone 0722.298.137
romtelecom 021.665.69.86

Detalii despre cartea Fii aici, acum

Îţi oferim această carte cu smerenie şi cu conştientizarea plină de compasiune a suferinţelor noastre şi ale tale. Ne aflăm cu toţii într-o călătorie către iluminare şi avem datoria să le împărtăşim în fiecare etapă ceea ce am descoperit, celor care sunt dispuşi să asculte. Împărtăşirea face parte integrantă din procesul spiritual. La fel şi ascultarea. Ne aflăm cu toţii pe cale.
Acest manual conţine foarte multe tehnici. Nevoile oamenilor sunt diferite, şi fiecare se află într-o altă etapă pe calea spirituală. La fel ca în cazul oricărei cărţi de bucate, tu poţi alege însă reţeta care ţi se potriveşte. Dacă îţi vei asculta vocea interioară, aceasta îţi va spune unde te afli în momentul de faţă şi ce metodă este cea mai potrivită pentru tine, pentru a te conduce mai departe către lumină.
1. CĂLĂTORIA
Transformarea: Dr. Richard Alpert devine Baba Ram Dass

2. DE LA BINDU LA OJAS
Partea principală a cărţii

3. CARTE DE BUCATE PENTRU O VIAŢĂ SACRĂ
Un manual pentru o viaţă trăită în mod conştient

4. PRĂJITURI PICTATE

pag. 40-41

   Nu conversam însă niciodată. Nu ştiam absolut nimic despre viaţa lui, iar el nu dorea să afle nimic despre a mea. Nu era absolut deloc interesat să afle de dramele ieşite din comun pe care le acumulasem de-a lungul vieţii mele... Practic, a fost prima persoană din viaţa mea pe care nu am putut-o seduce cu aceste poveşti. Pur şi simplu nu îi păsa de ele.
   Cu toate acestea, nu am simţit niciodată o intimitate atât de profundă cu altcineva. Adeseori, mi se părea că se afla în interiorul inimii mele. Dar lucrul care mă uimea cel mai tare era că oriunde am fi mers, el se simţea acasă.
   Dacă mergeam la o mănăstire budistă Thereavaden, era întâmpinat cu bunăvoinţă şi numit Dharma Sara, un nume budist din sud, şi constatam cu surprindere că toţi călugării poartă haine similare cu ale lui. îmi dădeam astfel seama că mai fusese aici şi că era un iniţiat. Era condus în templul interior şi se dovedea că ştia toate cântecele.
   Dacă ajungeam într-un templu şivait (al adepţilor lui Shiva), sau într-o comunitate a Swami-lor, îmi dădeam seama că era unul dintre ai lor. îşi desena pe frunte tilik (punctul indian care desemnează cel de-al treilea ochi) şi cânta fără probleme toate incantaţiile lor.
   Dacă ne întâlneam cu nişte lama Kargyupa din Tibet, aceştia îl întâmpinau ca pe un frate, şi se dovedea - din nou că le cunoştea în profunzime ritualurile. Trăia în India de cinci ani, dar era atât de elevat încât toată lumea îl saluta cu bucurie, pornind automat de la premisa că "este unul de-al nostru".
   Nu reuşeam să îmi dau seama ce credinţă avea de fapt. Personal, mă simţeam atras către budism, căci hinduismul mi se părea puţin cam grosolan, cu picturile sale deochiate, cu culorile sale bizare şi cu melodramele sale, care mi se păreau mult prea încărcate de emoţii. îmi plăcea mult mai mult simplitatea curată şi clară a budiştilor din sud sau a budiştilor zen.
   După circa trei luni, viza mea era pe punctul de a expira, aşa că ne-am dus la Delhi. încă nu mă simţeam confortabil în noul meu rol de om "sfânt". De aceea, cum am ajuns la Delhi, am scos 4 dolari de pe voucher-ul meu de călătorie şi mi-am cumpărat o pereche de pantaloni, o cămaşă şi o cravată. Mi-am pus pe nas ochelarii mei eleganţi, pe care îi aveam în rucsac, şi am redevenit astfel dr. Alpert, după care am intrat în biroul de acordare a vizelor. Le-am spus celor de aici că eram dr. Alpert şi că aveam o bursă de la Muzeul de Artă Populară din New Mexico, pentru colectarea de instrumente muzicale.
   Mi-am ascuns mătăniile în buzunar, căci nu mă simţeam în pielea mea în celălalt rol al meu. Nu mult după ce mi-am rezolvat problemele cu viza, i-a expirat şi lui viza anuală, aşa că a trebuit să mergem în primul oraş din apropiere, unde am fost conduşi la un conac pe o proprietate foarte luxoasă. Am fost cazaţi aici la o casă de oaspeţi pentru oamenii sfinţi şi ni s-a adus de mâncare. Mi-a spus:
   - Tu stai aici. Eu mă duc să îmi rezolv problema cu viza. Eram ca un copil pentru el. îmi spunea mereu: "Mănâncă asta. Stai aici. Fă cutare lucru." Iar eu făceam exact ce îmi spunea. La urma urmelor, el "ştia", iar eu nu puteam face altceva decât să îl urmez.
   Vorbea fluent limba hindi. O vorbeam şi eu, dar mult mai deficitar. De aceea, el avea grijă de toate, oriunde ne-am fi dus.
   Am petrecut câteva săptămâni într-o mănăstire budistă chineză din Sarnath, de o rară frumuseţe. Acolo s-a întâmplat ceva cu mine, dar nu am putut înţelege în profunzime ce anume.
   Era ceva ciudat în legătură cu el. Noaptea nu părea să doarmă, la fel ca mine. Ori de câte ori mi se întâmpla să mă trezesc în toiul nopţii, îl vedeam stând în poziţia lotusului. Uneori mă prefăceam că dorm şi îl priveam printre pleoape, ca să mă conving că nu se preface. Speram să îl pot surprinde dormind. Nu mi s-a întâmplat însă niciodată, întotdeauna îl vedeam stând în poziţia lotusului.
   Câteodată se întindea pe spate, dar în 80% din timpul pe care eu îl petreceam dormind, el se afla într-o stare de conştiinţă modificată,...

pag. 40-41

   Nu conversam însă niciodată. Nu ştiam absolut nimic despre viaţa lui, iar el nu dorea să afle nimic despre a mea. Nu era absolut deloc interesat să afle de dramele ieşite din comun pe care le acumulasem de-a lungul vieţii mele... Practic, a fost prima persoană din viaţa mea pe care nu am putut-o seduce cu aceste poveşti. Pur şi simplu nu îi păsa de ele.
   Cu toate acestea, nu am simţit niciodată o intimitate atât de profundă cu altcineva. Adeseori, mi se părea că se afla în interiorul inimii mele. Dar lucrul care mă uimea cel mai tare era că oriunde am fi mers, el se simţea acasă.
   Dacă mergeam la o mănăstire budistă Thereavaden, era întâmpinat cu bunăvoinţă şi numit Dharma Sara, un nume budist din sud, şi constatam cu surprindere că toţi călugării poartă haine similare cu ale lui. îmi dădeam astfel seama că mai fusese aici şi că era un iniţiat. Era condus în templul interior şi se dovedea că ştia toate cântecele.
   Dacă ajungeam într-un templu şivait (al adepţilor lui Shiva), sau într-o comunitate a Swami-lor, îmi dădeam seama că era unul dintre ai lor. îşi desena pe frunte tilik (punctul indian care desemnează cel de-al treilea ochi) şi cânta fără probleme toate incantaţiile lor.
   Dacă ne întâlneam cu nişte lama Kargyupa din Tibet, aceştia îl întâmpinau ca pe un frate, şi se dovedea - din nou că le cunoştea în profunzime ritualurile. Trăia în India de cinci ani, dar era atât de elevat încât toată lumea îl saluta cu bucurie, pornind automat de la premisa că "este unul de-al nostru".
   Nu reuşeam să îmi dau seama ce credinţă avea de fapt. Personal, mă simţeam atras către budism, căci hinduismul mi se părea puţin cam grosolan, cu picturile sale deochiate, cu culorile sale bizare şi cu melodramele sale, care mi se păreau mult prea încărcate de emoţii. îmi plăcea mult mai mult simplitatea curată şi clară a budiştilor din sud sau a budiştilor zen.
   După circa trei luni, viza mea era pe punctul de a expira, aşa că ne-am dus la Delhi. încă nu mă simţeam confortabil în noul meu rol de om "sfânt". De aceea, cum am ajuns la Delhi, am scos 4 dolari de pe voucher-ul meu de călătorie şi mi-am cumpărat o pereche de pantaloni, o cămaşă şi o cravată. Mi-am pus pe nas ochelarii mei eleganţi, pe care îi aveam în rucsac, şi am redevenit astfel dr. Alpert, după care am intrat în biroul de acordare a vizelor. Le-am spus celor de aici că eram dr. Alpert şi că aveam o bursă de la Muzeul de Artă Populară din New Mexico, pentru colectarea de instrumente muzicale.
   Mi-am ascuns mătăniile în buzunar, căci nu mă simţeam în pielea mea în celălalt rol al meu. Nu mult după ce mi-am rezolvat problemele cu viza, i-a expirat şi lui viza anuală, aşa că a trebuit să mergem în primul oraş din apropiere, unde am fost conduşi la un conac pe o proprietate foarte luxoasă. Am fost cazaţi aici la o casă de oaspeţi pentru oamenii sfinţi şi ni s-a adus de mâncare. Mi-a spus:
   - Tu stai aici. Eu mă duc să îmi rezolv problema cu viza. Eram ca un copil pentru el. îmi spunea mereu: "Mănâncă asta. Stai aici. Fă cutare lucru." Iar eu făceam exact ce îmi spunea. La urma urmelor, el "ştia", iar eu nu puteam face altceva decât să îl urmez.
   Vorbea fluent limba hindi. O vorbeam şi eu, dar mult mai deficitar. De aceea, el avea grijă de toate, oriunde ne-am fi dus.
   Am petrecut câteva săptămâni într-o mănăstire budistă chineză din Sarnath, de o rară frumuseţe. Acolo s-a întâmplat ceva cu mine, dar nu am putut înţelege în profunzime ce anume.
   Era ceva ciudat în legătură cu el. Noaptea nu părea să doarmă, la fel ca mine. Ori de câte ori mi se întâmpla să mă trezesc în toiul nopţii, îl vedeam stând în poziţia lotusului. Uneori mă prefăceam că dorm şi îl priveam printre pleoape, ca să mă conving că nu se preface. Speram să îl pot surprinde dormind. Nu mi s-a întâmplat însă niciodată, întotdeauna îl vedeam stând în poziţia lotusului.
   Câteodată se întindea pe spate, dar în 80% din timpul pe care eu îl petreceam dormind, el se afla într-o stare de conştiinţă modificată,...

pag. 114-115

   DACĂ TE-AI PUTEA DISTANŢA SUFICIENT DE
   MULT PENTRU A VEDEA ÎNTREGUL PROCES,
   AI VEDEA CĂ
   EŞTI O FIINŢĂ COMPLET DETERMINATĂ!
   MOMENTUL IN CARE TE VEI TREZI
   ESTE COMPLET DETERMINAT
   DURATA SOMNULUI TĂU ESTE
   COMPLET DETERMINATĂ
   CEEA CE VEI AUZI DIN CEEA CE AM EU DE SPUS
   ESTE COMPLET DETERMINAT
   IN ACEASTĂ CHESTIUNE NU EXISTĂ ACCIDENTE. ACCIDENTELE PAR ASTFEL DOAR DIN PERSPECTIVA TA LIMITATĂ.
   SINGURUL CARE PERCEPE MIRACOLELE
   ŞI ACCIDENTELE ESTE EGOUL.
   IN REALITATE, NU EXISTĂ MIRACOLE.
   NICI ACCIDENTE.
   EXISTĂ DOAR O PERSPECTIVĂ LIMITATĂ
   IN CARE EŞTI... BLOCAT.

   ACEASTĂ CĂLĂTORIE DE CARE VORBESC EU ESTE CARACTERIZATĂ PRIN...

   CEL MAI FABULOS PARADOX
   ESTE URMĂTORUL:
   ATUNCI CÂND RENUNŢI LA TOT, PRIMEŞTI TOT.
   CE ZICI CE ASTA?
   ATÂT TIMP CAT IŢI DOREŞTI
   PUTEREA, NU O POŢI AVEA.
   IN CLIPA IN CARE NU ŢI-O VEI MAI
   DORI, VEI AVEA MAI MULTĂ PUTERE
   DECÂT AI VISAT VREODATĂ
   CĂ ESTE POSIBIL.
   CE CIUDAT!
   ATÂT TIMP CĂT AI UN EGO,
   TU RÂMAI PRINS INTR-O CĂLĂTORIE
   A LIMITĂRII.

pag. 177-178

   ATUNCI CÂND ÎNTÂLNEŞTI O ALTĂ
   PERSOANĂ, DESCOPERI LA ACEASTA
   ASPECTE PE CARE LE RESPINGI
   ŞI ASPECTE CARE TE ATRAG.
   UNELE TE SEDUC,
   IAR ALTELE TE ORIPILEAZĂ.
   UNELE ASPECTE TE EXCITĂ SEXUAL,
   IAR ALTELE TE REVOLTĂ.
   UNELE ASPECTE TE INTERESEAZĂ,
   ALTELE TE FASCINEAZĂ,
   IAR ALTELE TE PLICTISESC.
   TU NU POŢI VEDEA CU ADEVĂRAT
   FIINŢA DIN FATA TA DECÂT DACĂ
   REUŞEŞTI SĂ STRĂPUNGI ACEST VOAL...
   SĂ ITI TRANSCEZI DORINŢELE...
   SĂ VEZI DINCOLO DE SITA,
   CARE MERGE IN FAŢA TA.

   SPRE LOCUL UNDE SE AFLĂ
   CEALALTĂ FIINŢĂ.

   NU VEI PUTEA FACE ACEST LUCRU DECĂT
   DACĂ TE VEI INTERIORIZA SUFICIENT
   DE MULT PENTRU A DESCOPERI CINE
   EŞTI - DINCOLO DE LUCRURILE CARE TE
   ATRAG ŞI PE CARE LE RESPINGI.
   CĂLĂTORIA DE TRAVERSARE
   A MARELUI OCEAN AL EXISTENŢEI ESTE
   O CĂLĂTORIE INTERIOARĂ, CĂTRE
   PROFUNZIMI DIN CE IN CE MAI MARI.

   CU CÂT VEI AJUNGE LA O PROFUNZIME
   MAI MARE, CU ATÂT MAI CLAR VA FI
   ADEVĂRUL.

pag. 294-295

   ENERGIA SEXUALĂ

   În corpul uman există şapce centre focale de energie psihică, numite chakra-e. Fiecare centru este asociat cu o expresie diferită a energiei, de la prima chakra, care operează cu forma cea mai grosieră a acestei energii şi până la cea de-a şaptea chakra, care operează cu forma cea mai rafinată a acesteia. Aşa cum personalitatea descrie caracteristicile predominante ale individului, chakra-ele ajută la înţelegerea manierei în care este receptată şi folosită energia sa.
   Există diferite etichete care pot fi asociate cu aceste chakra-e, definind preocuparea dominantă a individului a cărui expresie primară a energiei este focalizată la nivelul respectiv. Astfel, prima chakra este asociată cu instinctul de supravieţuire şi cu mentalitatea de junglă (animalică). A doua chakra este asociată cu reproducerea şi cu satisfacerea plăcerii sexuale. Chakra a treia este asociată cu puterea şi cu controlul. Aceste trei chakra-e sunt principalele puncte focale prin care îşi manifestă energia omul zilelor noastre. Ele folosesc energia în principal pentru susţinerea şi amplificarea egoului.
   Egoul nu poate fi transcens decât începând cu cea de-a patra chakra, asociată în principal cu compasiunea. Chakra a cincea este asociată cu căutarea lui Dumnezeu. Chakra a şasea (localizată în punctul central dintre sprâncene) este asociată cu înţelepciunea (cel de-al treilea ochi). In sfârşit, chakra a şaptea este asociată cu iluminarea sau cu fuziunea plenară cu Divinul.
   Calea spirituală poate fi imaginată din punct de vedere energetic ca o cărare de-a lungul coloanei vertebrale... respectiv ca o deplasare şi transformare a energiei de la chakra-ele inferioare la cele superioare... ca o purificare a energiei. Dacă ţinem seama de această definiţie, devine limpede că folosirea energiei în sensul întăririi chakra-elor inferioare interferează cu progresul spiritual.
   Experienţa şi obiceiurile asociate cu pasiunea sexuală sunt apanajul chakra-ei a doua. Freud a fost principalul purtător de cuvânt al celor cantonaţi la nivelul acesteia, la fel cum Adler a fost purtătorul de cuvânt al celor cantonaţi în chakra a treia, şi până la un punct, Jung a fost purtătorul de cuvânt al celor cantonaţi în chakra a patra.
   În cultura occidentală, modelele asociate cu chakra-ele a doua şi a treia (ale sexului şi puterii) au devenit atât de prevalente încât marea majoritate a oamenilor şi-au creat obiceiul de a privi întreaga lume interioară şi exterioară exclusiv din această perspectivă. De aceea, chiar dacă înţeleg din punct de vedere intelectual că evoluţia spirituală presupune transformarea energiei pe nivelul centrilor superiori şi transcenderea acestor preocupări inferioare, lor le vine extrem de greu să îşi depăşească vechile obişnuinţe, cu atât mai mult cu cât acestea sunt stimulate constant de cultura în care trăiesc.
   Astfel, omului modern a ajuns să i se pară "normal" să aibă anumite nevoi legate de sex şi de putere. Lui îi vine foarte greu să înţeleagă că ceea ce i se pare normal unei persoane ancorate în chakra a doua nu pare deloc normal pentru una ancorată în chakra a patra.
   Aşa cum descrie foarte bine Freud, o persoană ancorată în chakra a doua percepe totul dintr-o perspectivă sexuală... Astfel, un pix devine un simbol falie, puterea politică este asociată cu cea sexuală etc. Freud descrie religia ca pe o sexualitate sublimată. Pe de altă parte, o persoană ancorată în chakra a treia percepe totul din perspectiva puterii sau a controlului (inclusiv activitatea sexuală).
   Orice viziune asupra Universului din perspectiva primelor trei chakra-e este profană. Cu alte cuvinte, ea îl menţine pe om în iluzia separării. Ori de câte ori acţionezi la unison cu o chakra-e inferioară (din perspectiva obişnuinţelor mentale asociate cu aceasta), tu îi întăreşti acesteia puterea.
   Există două strategii referitoare la energia extrem de puternică focalizată la nivelul celei de-a doua chakra-e: una constă în evitarea acestor energii şi în transmutarea (prin practică spirituală) a acestor forţe latente în energie spirituală. Această metodă constă în practicarea continenţei sexuale şi este numită brahmacharya. Alternativa constă în...

pag. 354-355

   CURSUL SADHANAEl

   Practicarea sadhana-ei poate fî o capcană la fel de insidioasă ca orice altă melodramă a vieţii. Prin urmare, este bine să ai o anumită perspectivă asupra căii pe care o urmezi, pentru a nu deveni prea ataşat de etapa în care te afli. Iată câteva sfaturi care îţi pot fi de folos în această direcţie:
   1. Mai devreme sau mai târziu, fiecare etapă va trece. Chiar şi etichetele sunt efemere. Dacă cineva spune "sunt iluminat", cel mai probabil nu este.
   2. Euforia iniţială care apare odată cu prima trezire în planul conştiinţei este trecătoare (cu câteva excepţii)... lăsând în urma ei un sentiment de pierdere, de ieşire din graţie sau chiar de disperare. Lucrarea Sfântului Ioan al Crucii, Noaptea întunecată a sufletului, descrie această stare.
   3. Sadbana este ca un monagne russe. Fiecare nouă înălţime este urmată de regulă de o nouă cădere în gol. înţelegerea acestui lucru facilitează într-o anumită măsură ambele etape.
   4. Pe măsură ce continui să te purifici, impurităţile ţi se vor părea din ce în ce mai teribile şi mai apăsătoare. Este bine să înţelegi de la bun început că nu te afunzi în iluzie, ci dimpotrivă, începi să percepi adevărul din ce în ce mai clar. Leii care păzesc porţile templului devin din ce în ce mai fioroşi pe măsură ce te apropii de sfânta sfintelor. De bună seamă însă, lumina devine la rândul ei din ce în ce mai strălucitoare. Pe scurt, totul devine mult mai intens, datorită energiei suplimentare pe care o aduce fiecare etapă nouă a sadhana-ei.
   5. La început, tu consideri sadhana un aspect limitat al vieţii tale. In timp, vei începe să realizezi că tot ceea ce faci face parte integrantă din sadhana ta.
   6. Una din capcanele care apar de-a lungul căii este călătoria sattva-icĂ, sau capcana purităţii. Dacă vei transpune corect în practică toate instrucţiunile recomandate, există riscul să te umfli în pene cu puritatea ta. în India, acest ataşament este numit "lanţul de aur". Chiar dacă nu este un lanţ din fier, el rămâne totuşi un lanţ. Dacă doreşti să te eliberezi complet, mai devreme sau mai târziu va trebui să renunţi chiar şi la ideea de puritate.
   7. La începutul călătoriei te întrebi în mod natural cât timp va dura aceasta şi dacă vei reuşi să o închei în această viaţă. Mai târziu, vei înţelege că destinaţia ta este AICI, iar momentul în care vei ajunge la ea este ACUM... De aceea, nu-ţi mai pune astfel de întrebări.
   8. La început încerci noua sadhana. Mai târziu, o faci pur şi simplu, căci "ce altceva mai este de făcut?"
   9. în anumite etape îţi vei lua sadhana foarte în serios. Mai târziu vei înţelege însă înţelepciunea afirmaţiei lui Iisus, care a declarat că cei care îl caută pe Dumnezeu nu trebuie să îşi desfigureze faţa. Reţine: umorul cosmic, mai ales cel legat de suferinţele tale, reprezintă un aspect esenţial al călătoriei spirituale.
   10. în anumite etape vei experimenta o stare de platou, ca şi cum nu ai mai putea face niciun pas înainte. Astfel de momente sunt dificile. Este bine să înţelegi că odată pornit, procesul nu mai poate fi oprit. El pare că s-a oprit doar din cauza perspectivei tale limitate. Continuă aşadar să mergi înainte. Nu contează în ce măsură crezi că "se întâmplă ceva" sau nu. Dimpotrivă, gândul că "se întâmplă ceva" este în sine un obstacol.
   11. Poate că te-ai aşteptat ca iluminarea să apară instantaneu şi să fie permanentă. Acest lucru este foarte puţin probabil. După prima experienţă revelatorie, procesul continuă gradual, fiind foarte greu de decelat. Gândeşte-te la el ca la o subţiere a stratului de nori... Nu vei începe să vezi soarele decât atunci când va rămâne un strat foarte subţire de nori.
   12. Pe lângă ciclurile "ascendente şi descendente", există şi un ciclu "interior şi exterior". Cu alte cuvinte, există etape în care te simţi foarte atras de lucrul cu sine şi în care nu îţi doreşti altceva decât un loc liniştit în care să poţi medita. Vor apărea însă şi momente în care vei fi atras mai mult de lumea exterioară şi în care vei încerca să te implici în ea. Ambele aspecte ale ciclului fac parte integrantă din sadhana. Ceea ce se întâmplă în lumea exterioară te poate ajuta în timpul meditaţiei, iar ceea ce se întâmplă în timpul acesteia te poate ajuta să te implici mai detaşat în lumea exterioară.

  • cartea a apărut în iulie 2017 la editura Adevăr Divin, în cadrul colecţiei Dezvoltare personală
  • traducător: Cristian Hanu
  • Titlu original: Be Here Now
  • cartea cuprinde 392 pagini în format 13x20cm şi o greutate de 0.375 kg
  • ISBN: 978-606-756-023-7
  • cartea a fost vizualizată de 675 ori începând cu data de 06.05.2011
Nu sunt păreri

Puteţi adăuga păreri doar dacă sunteţi autentificat.
  • Poşta Română
    10.00 lei
    Livrare prin Poşta Română, plata ramburs
    Termen de livrare: 2-4 zile lucrătoare
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în Bucureşti şi zone limitrofe (Bookurier)
    10.00 lei
    Bucureşti, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroeşti, Dudu, Măgurele, Mogoşoaia, Otopeni, Pantelimon, Popeşti Leordeni, Pipera, Roşu, Voluntari.
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 150.00 lei

  • Livrare prin curier rapid în alte localităţi decât Bucureşti
    14.00 lei
    livrare prin curier rapid în orice localitate, confirmarea livrării se va face telefonic
    Termen de livrare: 24-48 ore (în funcţie de ora la care s-a lansat comanda)
    - Gratuit pentru comenzi cu valoare a produselor mai mare de 200.00 lei

Nu sunt definite linkuri pentru această carte
carţi de acelaşi autor cu "Fii aici, acum"
carţi din acelaşi domeniu cu "Fii aici, acum"
(orientări spirituale > transformare personală)
derulare
Noul marş
Noul marş
(transformare personală)
Efectul Umbrei
Efectul Umbrei
(transformare personală)
Eliberarea de jocurile minţii - CD
Eliberarea de jocurile minţii - CD
(transformare personală)
Rugăciunea broaştei - vol. II
Rugăciunea broaştei - vol. II
(povestiri, transformare personală)
Cărarea secretă
Cărarea secretă
(transformare personală)
Isis dezvăluită - vol. II
Isis dezvăluită - vol. II
(transformare personală)
Paşi către tine însuţi
Paşi către tine însuţi
(eseuri, transformare personală)
Îngerii şi miracolul vieţii
Îngerii şi miracolul vieţii
(transformare personală, general)
Manifestă-ţi dorinţele
Manifestă-ţi dorinţele
(transformare personală)
Destinul sufletelor
Destinul sufletelor
(metafizica, transformare personală)
Răspunsul
Răspunsul
(dezvoltare personală, transformare personală)
contact | termeni şi condiţii | © EuSunt.ro | ultima actualizare vineri, 20 octombrie 2017
Cărţi vizualizate recent
toolbar
toolbar