Legile ştiinţifice secrete ale publicităţii - cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

1770 vizualizări
   Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim... citește descrierea completă
24,00 lei
/
27,00 lei
-11%
îN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (9 buc.)
cumpăra cartea și primești 24 puncte
comenzi telefonice (09:00 - 18:00):
0722.298.137 / 0754.025.588
opțiuni de livrare:
prin curier rapid
Luni 01.04 - Marți 02.04
12 lei / 17 lei (în funcție de localitate)
ridicare de la EasyBox
Luni 01.04 - Marți 02.04
12 lei
ridicare de la oficiul poștal
2 - 4 zile lucrătoare
12 lei
livrare internațională prin DHL
2 - 4 zile lucrătoare
calculează cost livrare
opțiuni de plată
online prin card bancar
ramburs la livrarea / ridicarea coletului
transfer bancar
card bancar la EasyBox
alte cărți scrise de
Claude C. Hopkins
îți recomandăm și alte cărți
din același domeniu

Legile ştiinţifice secrete ale publicităţii - cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

   Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.
   Cartea Legile ştiinţifice ale publicităţii se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.
   Aşadar, în această carte scopul nostru principal e să consemnăm aceste legi şi să îţi arătăm cum să le pui în practică şi să te convingi de valabilitatea lor. Noi ne ocupăm aici doar de principiile de bază, principii care îţi vor transforma rapid afacerea, aducând-o cu uşurinţă în topul celor mai profitabile.
data apariției:
Octombrie 2014
editura:
traducător:
Nicoleta Radu
ISBN:
978-606-8414-36-2
număr pagini:
116
format:
13x20 cm
greutate:
0.11 kg
Ai citit cartea? Spune-ne cum ți s-a părut!