*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore

Care anume sunt problemele cuplului din ziua de azi? Cum pot fi ele depăşite? Cine are dreptate, bărbatul sau femeia? Cine are puterea de decizie, el, ea, amândoi? Sexul este important într-o relaţie? Contează mai mult atracţia fizică sau sentimentele statornice? Bărbatul şi femeia doresc acelaşi lucru de la o relaţie? Acestea ar fi câteva dintre întrebările la care încearcă să răspundă renumitul psiholog Yvon Dallaire. Cele 52 de cronici oferă soluţii de bun simţ diverselor probleme care apar inevitabil într-un cuplu, mai ales în etapa acomodării a doi oameni cu personalităţi, educaţie şi comportamente diferite. Umorul nu lipseşte nici el în această carte mai mult decât înţeleaptă, care, citită atent, poate salva un cuplu ce începe să se clatine, sau poate îmbunătăţi relaţia de încredere reciprocă deja existentă, dar afectată uneori de gelozie şi posesivitate. Cuplurile fericite se vor regăsi cu uşurinţă în paginile acestei cărţi, a cărei lectură poate îmbunătăţi cu uşurinţă viaţa în doi.
   Care anume sunt problemele cuplului din ziua de azi? Cum pot fi ele depăşite? Cine are dreptate, bărbatul sau femeia? Cine are puterea de decizie, el, ea, amândoi? Sexul este important într-o relaţie? Contează mai mult atracţia fizică sau sentimentele statornice? Bărbatul şi femeia doresc acelaşi lucru de la o relaţie? Acestea ar fi câteva dintre întrebările la care încearcă să răspundă renumitul psiholog Yvon Dallaire. Cele 52 de cronici oferă soluţii de bun simţ diverselor probleme care apar inevitabil într-un cuplu, mai ales în etapa acomodării a doi oameni cu personalităţi, educaţie şi
comportamente diferite. Umorul nu lipseşte nici el în această carte mai mult decât înţeleaptă, care, citită atent, poate salva un cuplu ce începe să se clatine, sau poate îmbunătăţi relaţia de încredere reciprocă deja existentă, dar afectată uneori de gelozie şi posesivitate. Cuplurile fericite se vor regăsi cu uşurinţă în paginile acestei cărţi, a cărei lectură poate îmbunătăţi cu uşurinţă viaţa în doi.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI