caută
Cum plătesc?

Ți-ai ales cărțile preferate? Ai acum la îndemână mai multe opțiuni prin care le poți achita:

PLATA NUMERAR/RAMBURS
Dacă ai selectat ramburs ca modalitate de plată, vei putea achita contravaloarea comenzii fie la curier (dacă ai optat pentru metoda de transport Livrare prin curier), fie la Oficiul Poștal, în cazul în care ai optat pentru metoda de livrare prin Poșta Română.

 

PLATA ONLINE, PRIN CARD BANCAR

 

Procesator de plăți: iPay de la Banca Transilvania

Dacă ai selectat opțiunea de Plată online, după finalizarea comenzii, vei fi redirecționat către platforma securizată de plată online a Băncii Transilvania. Ai siguranță maximă - iPay folosește tehnologia 3D Secure, promovată de Organizațiile Internaționale de Carduri Visa și MasterCard pentru a minimiza riscul de fraude din comerțul pe Internet.
În această pagina, va trebui să introduci următoarele informații:

  • Numărul de card (format: XXXX XXXX XXXX XXXX)
  • Data de expirare a cardului (luna și anul)
  • Numele și prenumele deținătorului de card
  • CVV (codul de securitate menționat pe spatele cardului tău)

Sunt acceptate următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu îți vom putea realiza livrarea.

Dacă tranzacția prin card a fost realizată cu succes, vei primi un mesaj cu informații despre statusul comenzii. Aceste informații le vei primi și prin e-mail.

 

PLATA CU PUNCTE DE FIDELITATE
NOU! Poți achita comanda și cu puncte, total sau parțial.
Fiecare carte cumpărată din Librăria EuSunt îți răsplătește fidelitatea cu puncte, pe care le poți utiliza pentru a achita, total sau parțial, viitoare comenzi. Punctele de fidelitate se acordă cititorilor care au un cont creat pe site-ul nostru.

La orice comandă finalizată și livrată primești în cont un număr de puncte reprezentând 1% din valoarea comenzii. 100 de puncte acumulate în cont reprezintă 1 leu pe care îl poți folosi pentru plata unor comenzi viitoare.

Poți vizualiza în orice moment numărul de puncte disponibile în cont, în secțiunea Contul meu / Puncte acumulate. De asemenea, în coșul de comandă poți vizualiza numărul de puncte pe care le acumulezi în urma unei comenzi sau cele pe care le poți utiliza la achitarea comenzii pe care dorești să o realizezi.

Punctele de fidelitate se acumulează în cont și pentru comenzile pentru care s-au folosit puncte. De asemenea, ele se aplică și pentru cărțile aflate în campanii de reducere. Valoarea punctelor și a comenzii include TVA.

Punctele de fidelitate nu se pot transmite și nu se pot folosi pentru achitarea costului de transport. Totodată, dacă o comandă finalizată și livrată a fost returnată, punctele aferente comenzii respective se vor anula din contul de client.

Punctele se adaugă în contul de client pentru comenzile realizate începând cu data de 29 mai 2020.

 

PLATA PRIN TRANSFER BANCAR
Dacă ai selectat această modalitate de plată, imediat după recepționarea email-ului prin care îți confirmăm preluarea comenzii, vei primi factura cu toate datele necesare pentru realizarea transferului bancar. (la detalii plata te rugăm sa treci numărul facturii)