colecții
colecții

Cum să îmbunătăţim disciplina copiilor la şcoală

Cum să îmbunătăţim disciplina copiilor la şcoală

Ross W. Greene
data apariției:
Aprilie 2015
editura:
traducător:
Roxana Cristian
ISBN:
978-973-736-292-6
număr pagini:
304
format:
13x20
greutate:
0.255 kg
1095 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | comenzi@eusunt.ro (luni - vineri: 9:00 - 18:00)
1095 vizualizări

Livrare prin
Poșta Română

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   Această lucrare este dedicată unei teme de stringentă actualitate: comportamentul indisciplinat al unor copii la şcoală. Numărul mare de incidente din instituţiile de învăţământ demonstrează că pedepsele, oricât de severe ar fi, nu reprezintă o cale eficientă de educare. Adulţii implicaţi, profesori şi părinţi, se simt copleşiţi şi se află în căutarea altor căi de a comunica eficient cu copiii pentru a rezolva problemele lor de comportament.
   Dacă în mod obişnuit adulţii pornesc, în principiu, de la concepţia "Copiii se comportă bine dacă VOR" şi interpretează un comportament nepotrivit al celor mici drept rea-voinţă din partea lor, autorul oferă argumente solide în favoarea ideii "Copiii se comportă bine dacă POT", subliniind faptul că, atât timp cât copiii nu au dezvoltate aptitudini pentru a face faţă unor situaţii stresante, nu au cum să reacţioneze adecvat, iar rolul adulţilor este de a descoperi abilităţile nedezvoltate şi de a-i ajuta pe aceştia să le deprindă.
   Cartea cuprinde metode de identificare a acestor abilităţi nedezvoltate, oferind numeroase exemple de situaţii întâlnite în şcoală. Se constituie ca un ghid practic pentru o colaborare de succes între părinţi, profesori şi copii.
   Această lucrare este dedicată unei teme de stringentă actualitate: comportamentul indisciplinat al unor copii la şcoală. Numărul mare de incidente din instituţiile de învăţământ demonstrează că pedepsele, oricât de severe ar fi, nu reprezintă o cale eficientă de educare. Adulţii implicaţi, profesori şi părinţi, se simt copleşiţi şi se află în căutarea altor căi de a comunica eficient cu copiii pentru a rezolva problemele lor de comportament.
   Dacă în mod obişnuit adulţii pornesc, în principiu, de la concepţia "Copiii se comportă bine dacă VOR" şi interpretează un comportament nepotrivit al celor mici
drept rea-voinţă din partea lor, autorul oferă argumente solide în favoarea ideii "Copiii se comportă bine dacă POT", subliniind faptul că, atât timp cât copiii nu au dezvoltate aptitudini pentru a face faţă unor situaţii stresante, nu au cum să reacţioneze adecvat, iar rolul adulţilor este de a descoperi abilităţile nedezvoltate şi de a-i ajuta pe aceştia să le deprindă.
   Cartea cuprinde metode de identificare a acestor abilităţi nedezvoltate, oferind numeroase exemple de situaţii întâlnite în şcoală. Se constituie ca un ghid practic pentru o colaborare de succes între părinţi, profesori şi copii.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Aprilie 2015
editura:
Orizonturi
traducător:
Roxana Cristian
ISBN:
978-973-736-292-6
număr pagini:
304
format:
13x20
greutate:
0.255 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți de Ross W. Greene
alte cărți din același domeniu