colecții
colecții

Ezoterism creştin - contribuţii la o înţelegere mai profundă a Evangheliilor

Ezoterism creştin - contribuţii la o înţelegere mai profundă a Evangheliilor

Ion Românul
data apariției:
Iulie 2013
editura:
ISBN:
978-973-8374-38-6
număr pagini:
578
format:
14.5x20.5
greutate:
0.625 kg
1410 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
3750 lei
/
38 15 lei
Alertă stoc
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
3750 lei
/
38 15 lei
Alertă stoc
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | comenzi@eusunt.ro (luni - vineri: 9:00 - 18:00)
1410 vizualizări

Livrare prin
Poșta Română

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   S-a spus că, în ultimă instanţă, superioritatea creştinismului nu constă într-o doctrină raţionalizată şi raţionalizantă, ci într-o Taină Absolută pe care nici o filozofie nu o va putea niciodată aborda. O opinie cu care suntem într-adevăr de acord.
   E bună şi filozofia, dar cu condiţia să te conducă până la punctul în care să realizezi că nu mai ai ce face cu ea. Şi nu mai ai ce face cu ea pentru că de fapt nu mai ai ce comenta. In faţa Soarelui Spiritului, toată biata noastră logică se topeşte precum ceara la foc. Mai devreme ne-am folosit de filozofie («Libertate prin Cunoaştere - Yoga şi Idealismul german» - Ed. Solteris, 2007) ca să întoarcem pe toate feţele aserţiunile metafizicii orientale, cu toate fenomenele ei «miraculoase», dar toată analiza noastră de atunci nu poate avea alt scop (în perspectiva a ceea ce am spus în lucrarea de faţă) decât de a pune într-o lumină cât mai clară faptul că toate minunile orientului, toate performanţele (jenante pentru minţile europenilor), atribuite celor mai înalţi Maeştri Spirituali, sânt doar ceaţă şi fum în faţa Tainei Supreme a Logosului întrupat.
   Nici un miracol, nici o putere suprafirească atribuită celui mai mare iniţiat, nu poate fi folosită ca exemplu de comparaţie, ca demers explicativ pentru a raţionaliza Lucrarea lui Hristos. Aici este altceva, este vorba de prezenţa ca atare a Divinului în lumea materială. Singura «comparaţie» care ar sta în picioare, ar fi cea de la sfârşitul Evangheliei lui loan şi anume că lisus a făcut atâtea lucruri, încât întregul Pământ n-ar putea să încapă cărţile care ar trebui să fie scrise pentru a înfăţişa lucrarea lui Dumnezeu.
   În ultimele două milenii omenirea tot a mai progresat ceva. S-au deschis totuşi mai multe posibilităţi. Maeştri precum Rudolf Steiner sau Omraam Aivanhov (poate or fi şi alţii, dar noi i-am citat pe cei pe care i-am cunoscut prin opera lor) au ridicat un pic vălul, prin care să ne facă cât de cât să întrezărim Fulguraţiile Orbitoare ale Piscului fără sfârşit în acest sens, prin această lucrare, sperăm să aducem şi noi o modestă contribuţie.
   S-a spus că, în ultimă instanţă, superioritatea creştinismului nu constă într-o doctrină raţionalizată şi raţionalizantă, ci într-o Taină Absolută pe care nici o filozofie nu o va putea niciodată aborda. O opinie cu care suntem într-adevăr de acord.
   E bună şi filozofia, dar cu condiţia să te conducă până la punctul în care să realizezi că nu mai ai ce face cu ea. Şi nu mai ai ce face cu ea pentru că de fapt nu mai ai ce comenta. In faţa Soarelui Spiritului, toată biata noastră logică se topeşte precum ceara
la foc. Mai devreme ne-am folosit de filozofie («Libertate prin Cunoaştere - Yoga şi Idealismul german» - Ed. Solteris, 2007) ca să întoarcem pe toate feţele aserţiunile metafizicii orientale, cu toate fenomenele ei «miraculoase», dar toată analiza noastră de atunci nu poate avea alt scop (în perspectiva a ceea ce am spus în lucrarea de faţă) decât de a pune într-o lumină cât mai clară faptul că toate minunile orientului, toate performanţele (jenante pentru minţile europenilor), atribuite celor mai înalţi Maeştri Spirituali, sânt doar ceaţă şi fum în faţa Tainei Supreme a Logosului întrupat.
   Nici un miracol, nici o putere suprafirească atribuită celui mai mare iniţiat, nu poate fi folosită ca exemplu de comparaţie, ca demers explicativ pentru a raţionaliza Lucrarea lui Hristos. Aici este altceva, este vorba de prezenţa ca atare a Divinului în lumea materială. Singura «comparaţie» care ar sta în picioare, ar fi cea de la sfârşitul Evangheliei lui loan şi anume că lisus a făcut atâtea lucruri, încât întregul Pământ n-ar putea să încapă cărţile care ar trebui să fie scrise pentru a înfăţişa lucrarea lui Dumnezeu.
   În ultimele două milenii omenirea tot a mai progresat ceva. S-au deschis totuşi mai multe posibilităţi. Maeştri precum Rudolf Steiner sau Omraam Aivanhov (poate or fi şi alţii, dar noi i-am citat pe cei pe care i-am cunoscut prin opera lor) au ridicat un pic vălul, prin care să ne facă cât de cât să întrezărim Fulguraţiile Orbitoare ale Piscului fără sfârşit în acest sens, prin această lucrare, sperăm să aducem şi noi o modestă contribuţie.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Iulie 2013
editura:
Solteris
ISBN:
978-973-8374-38-6
număr pagini:
578
format:
14.5x20.5
greutate:
0.625 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți din același domeniu