caută
colecții
colecții

Experienţa Apple - secretele construirii unei relaţii pe termen lung cu clienţii

1097 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE

Experienţa Apple - secretele construirii unei relaţii pe termen lung cu clienţii

1097 vizualizări
data apariției:
Ianuarie 2015
editura:
ISBN:
978-973-162-132-6
număr pagini:
280
format:
13.5x20.5
greutate:
0.23 kg
37,00 lei
/
39,00 lei
Alertă stoc
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
37,00 lei
/
39,00 lei
Alertă stoc
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | [email protected] (luni - vineri: 9:00 - 18:00)

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

livrarea se face: luni-vineri între 9-17

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Fundeni, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

16.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24-48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

livrarea se face: luni-vineri între 9-17

Livrare prin
Poșta Română

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

cu ridicare personală de la oficiul poştal arondat adresei de livrare

   Magazinele Apple obţin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului şi a loialităţii ieşite din comun de care dau dovadă clienţii lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci nişte oameni excepţionali, extrem de informaţi, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivaţi să le ofere cumpărătorilor o experienţă cu adevărat memorabilă. Carmine Gallo, expert în comunicare şi un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile şi practicile care i-au făcut pe clienţi să fie atât de fideli brandului şi ne explică cum putem obţine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.
   Magazinele Apple obţin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului şi a loialităţii ieşite din comun de care dau dovadă clienţii lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci nişte oameni excepţionali, extrem de informaţi, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivaţi să le ofere cumpărătorilor o experienţă cu adevărat memorabilă. Carmine Gallo, expert în comunicare şi un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile şi practicile care i-au făcut pe clienţi să fie atât de fideli brandului şi ne explică
cum putem obţine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Ianuarie 2015
editura:
Amaltea
colecția:
Cunoaştere & Autoeducare - Motivaţional
ISBN:
978-973-162-132-6
număr pagini:
280
format:
13.5x20.5
greutate:
0.23 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți din același domeniu