colecții
colecții

Experienţa Apple - secretele construirii unei relaţii pe termen lung cu clienţii

Experienţa Apple - secretele construirii unei relaţii pe termen lung cu clienţii

data apariției:
Ianuarie 2015
editura:
ISBN:
978-973-162-132-6
număr pagini:
280
format:
13.5x20.5
greutate:
0.23 kg
942 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
3700 lei
/
39 00 lei
Alertă stoc
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
3700 lei
/
39 00 lei
Alertă stoc
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | comenzi@eusunt.ro (luni - vineri: 9:00 - 18:00)
942 vizualizări

Livrare prin
Poșta Română

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   Magazinele Apple obţin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului şi a loialităţii ieşite din comun de care dau dovadă clienţii lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci nişte oameni excepţionali, extrem de informaţi, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivaţi să le ofere cumpărătorilor o experienţă cu adevărat memorabilă. Carmine Gallo, expert în comunicare şi un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile şi practicile care i-au făcut pe clienţi să fie atât de fideli brandului şi ne explică cum putem obţine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.
   Magazinele Apple obţin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului şi a loialităţii ieşite din comun de care dau dovadă clienţii lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci nişte oameni excepţionali, extrem de informaţi, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivaţi să le ofere cumpărătorilor o experienţă cu adevărat memorabilă. Carmine Gallo, expert în comunicare şi un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile şi practicile care i-au făcut pe clienţi să fie atât de fideli brandului şi ne explică
cum putem obţine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Ianuarie 2015
editura:
Amaltea
colecția:
Cunoaştere & Autoeducare - Motivaţional
ISBN:
978-973-162-132-6
număr pagini:
280
format:
13.5x20.5
greutate:
0.23 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți din același domeniu