colecții
colecții

De la joc la învăţare - cum folosim jocul didactic în educația timpurie

De la joc la învăţare - cum folosim jocul didactic în educația timpurie

Marcia L. Nell, Walter F. Drew
data apariției:
Octombrie 2016
editura:
traducător:
Rodica Abrudan
titlu original:
From Play to Practice. Connecting Teachers\' Play to Children\' s Learning
ISBN:
978-606-719-826-3
număr pagini:
248
format:
14.5x20.5
greutate:
0.275 kg
522 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
3100 lei
/
3300 lei
Adaugă în coș
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
3100 lei
/
3300 lei
Adaugă în coș
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | comenzi@eusunt.ro (luni - vineri: 9:00 - 18:00)
522 vizualizări

Livrare prin
Poșta Română

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   Cum pot fi mai bine înţelese finalităţile pedagogice ale jocului? Şi cum pot educatorii să-şi dezvolte aptitudinile necesare pentru a utiliza jocul în moduri cât mai eficiente în procesul de instruire? Cartea de faţă demonstrează în ce fel angrenarea educatorilor (dar şi a părinţilor) în experienţe ludice creative şi nedirijate conduce la o reevaluare a semnificaţiei jocului pentru educaţia timpurie. Prin descrierea unor experienţe de formare didactică în jocul "autoactiv", dar şi prin stabilirea câtorva principii pedagogice specifice, autorii americani demonstrează că jocul practic şi nestructurat, bazat adesea pe materiale reciclate, reprezintă nu doar un prilej de recreere, ci mai ales o ocazie de dezvoltare psiho-educaţională, de autocunoaştere şi de sporire a încrederii în sine a copiilor din grădiniţe şi şcoli primare.

   "Plăcerea de a învăţa, atât de evidentă la copiii mici, chiar şi atunci când învaţă lucruri sofisticate sau dificile, se diluează treptat şi apoi dispare, iar unul dintre motive este îndepărtarea acestui proces de joc şi transformarea lui într-o activitate mai degrabă asemănătoare cu muncă dificilă. Jocul reprezintă o dimensiune fundamentală a naturii umane, iar cartea pe care v-o propunem va fi un sprijin solid pentru cei implicaţi în educaţia şi dezvoltarea copiilor mici (profesori, părinţi, formatori etc.), pentru a redescoperi jocul pentru ei şi pentru cei pe care îi însoţesc în
diverse experienţe de învăţare." – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti
   Cum pot fi mai bine înţelese finalităţile pedagogice ale jocului? Şi cum pot educatorii să-şi dezvolte aptitudinile necesare pentru a utiliza jocul în moduri cât mai eficiente în procesul de instruire? Cartea de faţă demonstrează în ce fel angrenarea educatorilor (dar şi a părinţilor) în experienţe ludice creative şi nedirijate conduce la o reevaluare a semnificaţiei jocului pentru educaţia timpurie. Prin descrierea unor experienţe de formare didactică în jocul "autoactiv", dar şi prin stabilirea câtorva principii pedagogice specifice, autorii americani demonstrează că jocul practic şi nestructurat, bazat adesea pe materiale reciclate, reprezintă nu doar
un prilej de recreere, ci mai ales o ocazie de dezvoltare psiho-educaţională, de autocunoaştere şi de sporire a încrederii în sine a copiilor din grădiniţe şi şcoli primare.

   "Plăcerea de a învăţa, atât de evidentă la copiii mici, chiar şi atunci când învaţă lucruri sofisticate sau dificile, se diluează treptat şi apoi dispare, iar unul dintre motive este îndepărtarea acestui proces de joc şi transformarea lui într-o activitate mai degrabă asemănătoare cu muncă dificilă. Jocul reprezintă o dimensiune fundamentală a naturii umane, iar cartea pe care v-o propunem va fi un sprijin solid pentru cei implicaţi în educaţia şi dezvoltarea copiilor mici (profesori, părinţi, formatori etc.), pentru a redescoperi jocul pentru ei şi pentru cei pe care îi însoţesc în
diverse experienţe de învăţare." – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Octombrie 2016
editura:
Trei
colecția:
Educaţie şi formare
traducător:
Rodica Abrudan
titlu original:
From Play to Practice. Connecting Teachers\' Play to Children\' s Learning
ISBN:
978-606-719-826-3
număr pagini:
248
format:
14.5x20.5
greutate:
0.275 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)