caută
colecții
colecții

Viaţa mea în publicitate

1002 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE

Viaţa mea în publicitate

1002 vizualizări
data apariției:
Iulie 2015
editura:
traducător:
Nicoleta Radu
ISBN:
978-606-8414-40-9
număr pagini:
240
format:
13x20
18,00 lei
/
20,00 lei
Adaugă în coș
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
18,00 lei
/
20,00 lei
ÎN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (3 buc.)
Adaugă în coș
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | [email protected] (luni - vineri: 9:00 - 18:00)

Livrare prin
Poșta Română

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

16.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   Cele mai multe afaceri au dat greş din cauză că s-au întins prea mult. Au speculat fără chibzuinţă pe o şansă neclară. Asta ca să le fie învăţătură de minte celor care se avântă pe cărări neumblate, de teamă ca nu cumva cineva din concurenţă să meargă mai departe ori să ajungă mai sus. Există excepţii în afaceri, nu însă şi în publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuinţă, inutilă şi nejustificată. în acest domeniu, cu toţii încercăm lucruri care nu pot fi făcute. Ne confruntăm cu natura umană, cu dorinţe, prejudecăţi şi manierisme la înălţimea cărora nu ne putem ridica. Oricât de multă experienţă am avea, ea nu ne poate călăuzi corect nici măcar în majoritatea cazurilor. Tocmai de aceea imprudenţa este o greşeală capitală în publicitate. Cine este cu adevărat în măsură să ne înveţe ce trebuie şi ce nu trebuie să facem pentru a creşte profitul în afacerea noastră? Numai cineva care a reuşit să obţină rezultate la care alţii nici nu visează.
   Ghidul "Viaţa mea în publicitate" (alături de "Legile ştiinţifice ale publicităţii", scrisă de acelaşi autor) conţine cele mai valoroase informaţii de care are nevoie oricine deţine o afacere şi intenţionează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informaţii care vin direct din practică şi situaţii concrete despre eşecuri şi succese în publicitate. Lucrarea de faţă este autobiografia lui Claude C. Hopkins, primul şi, probabil, singurul om din vânzări care a reuşit să aducă publicitatea la nivel de ştiinţă prin propriile experienţe şi o ambiţie rar întâlnită. Cu generozitate şi răbdare didactică, Hopkins ne împărtăşeşte tehnicile cu care el a reuşit în afaceri şi ne descrie cum se aplică fiecare strategie în parte. Nu este de mirare că orice om care foloseşte metodele propuse de Claude C. Hopkins va avea o creştere impresionantă a profitului.
   Cele mai multe afaceri au dat greş din cauză că s-au întins prea mult. Au speculat fără chibzuinţă pe o şansă neclară. Asta ca să le fie învăţătură de minte celor care se avântă pe cărări neumblate, de teamă ca nu cumva cineva din concurenţă să meargă mai departe ori să ajungă mai sus. Există excepţii în afaceri, nu însă şi în publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuinţă, inutilă şi nejustificată. în acest domeniu, cu toţii încercăm lucruri care nu pot fi făcute. Ne confruntăm cu natura umană, cu dorinţe, prejudecăţi
şi manierisme la înălţimea cărora nu ne putem ridica. Oricât de multă experienţă am avea, ea nu ne poate călăuzi corect nici măcar în majoritatea cazurilor. Tocmai de aceea imprudenţa este o greşeală capitală în publicitate. Cine este cu adevărat în măsură să ne înveţe ce trebuie şi ce nu trebuie să facem pentru a creşte profitul în afacerea noastră? Numai cineva care a reuşit să obţină rezultate la care alţii nici nu visează.
   Ghidul "Viaţa mea în publicitate" (alături de "Legile ştiinţifice ale publicităţii", scrisă de acelaşi autor) conţine cele mai valoroase informaţii de care are nevoie oricine deţine o afacere şi intenţionează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informaţii care vin direct din practică şi situaţii concrete despre eşecuri şi succese în publicitate. Lucrarea de faţă este autobiografia lui Claude C. Hopkins, primul şi, probabil, singurul om din vânzări care a reuşit să aducă publicitatea la nivel de ştiinţă prin propriile experienţe şi o ambiţie rar întâlnită. Cu generozitate şi răbdare didactică, Hopkins ne împărtăşeşte tehnicile cu care el a reuşit în afaceri şi ne descrie cum se aplică fiecare strategie în parte. Nu este de mirare că orice om care foloseşte metodele propuse de Claude C. Hopkins va avea o creştere impresionantă a profitului.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Iulie 2015
editura:
Vidia
colecția:
Dezvoltare umană - NLP
traducător:
Nicoleta Radu
ISBN:
978-606-8414-40-9
număr pagini:
240
format:
13x20
0 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți de Claude C. Hopkins
alte cărți din același domeniu