CAUTA
colecții
colecții

Legile ştiinţifice secrete ale publicităţii - cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

1325 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE

Legile ştiinţifice secrete ale publicităţii - cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

1325 vizualizări
data apariției:
Octombrie 2014
editura:
traducător:
Nicoleta Radu
ISBN:
978-606-8414-36-2
număr pagini:
116
format:
13x20
greutate:
0.11 kg
24,00 lei
/
27,00 lei
Adaugă în coș
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
24,00 lei
/
27,00 lei
ÎN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (11 buc.)
Adaugă în coș
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | [email protected] (luni - vineri: 9:00 - 18:00)

Livrare prin
Poșta Română

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

16.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.
   Cartea Legile ştiinţifice ale publicităţii se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.
   Aşadar, în această carte scopul nostru principal e să consemnăm aceste legi şi să îţi arătăm cum să le pui în practică şi să te convingi de valabilitatea lor. Noi ne ocupăm aici doar de principiile de bază, principii care îţi vor transforma rapid afacerea, aducând-o cu uşurinţă în topul celor mai profitabile.
   Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.
   Cartea Legile ştiinţifice ale publicităţii se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid
pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.
   Aşadar, în această carte scopul nostru principal e să consemnăm aceste legi şi să îţi arătăm cum să le pui în practică şi să te convingi de valabilitatea lor. Noi ne ocupăm aici doar de principiile de bază, principii care îţi vor transforma rapid afacerea, aducând-o cu uşurinţă în topul celor mai profitabile.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Octombrie 2014
editura:
Vidia
colecția:
Dezvoltare umană - NLP
traducător:
Nicoleta Radu
ISBN:
978-606-8414-36-2
număr pagini:
116
format:
13x20
greutate:
0.11 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți de Claude C. Hopkins
alte cărți din același domeniu