colecții
colecții

Să predăm ca în Finlanda - 33 de strategii simple pentru lecţii pline de bună-dispoziţie

Să predăm ca în Finlanda - 33 de strategii simple pentru lecţii pline de bună-dispoziţie

data apariției:
Mai 2018
editura:
traducător:
Cristina Firoiu
titlu original:
Teach Like Finland: 33 Simple Strategies for Joyful Classrooms
ISBN:
978-606-40-0370-6
număr pagini:
248
format:
14.5x20.5
greutate:
0.28 kg
336 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
3200 lei
/
35 00 lei
Alertă stoc
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
3200 lei
/
35 00 lei
Alertă stoc
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | comenzi@eusunt.ro (luni - vineri: 9:00 - 18:00)
336 vizualizări

Livrare prin
Poșta Română

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

    Finlanda a surprins o lume întreagă în 2001, când elevii au obţinut cele mai bune scoruri la testul internaţional PISA, care evalua, în premieră, competenţele de gândire critică ale şcolarilor din peste 30 de ţări - de la SUA şi Germania la „tigrii" din Asia de Sud-Est. Finlanda a rămas în top şi la următoarele evaluări internaţionale, ridicând întrebarea: Cum se face că elevii din micul stat nordic - unde zilele de şcoală sunt mai scurte, temele, aproape inexistente, iar testele standardizate sunt o raritate - au reuşit să obţină scoruri la nivelul suprasolicitaţilor şcolari asiatici? Plecat din SUA, pentru a preda la clasa a cincea într-o şcoală din Helsinki, autorul a aflat în scurtă vreme secretele reuşitei finlandeze. De la pauzele de relaxare şi crearea sentimentului de apartenenţă între elevi până la esenţializarea materiei în „minilecţii" şi co-planificarea orelor împreună cu elevii, cartea vă ajută să adaptaţi cele mai bune abordări din miraculoasa şcoală finlandeză.

    Pentru ca învăţarea să se producă în mod autentic, aceasta ar trebui să devină „spaţiul de întâlnire" dintre profesori, elevi şi lumea reală. Construirea acestui spaţiu de întâlnire presupune alinierea mai multor condiţii. Despre aceste condiţii şi despre maniera în care le putem dezvolta ne vorbeşte Timothy Walker, care descifrează simplu şi clar cheile succesului finlandez în educaţie. Această carte nu este despre Finlanda şi despre un sistem de educaţie, ci despre copii, despre modul în care, oriunde şi oricând, starea lor de bine, ser-viciile de suport pentru învăţare, contactul cu natura, autonomia şi încrederea fac ca lumile de multe ori paralele ale profesorilor şi elevilor să se întâlnească şi să genereze experienţe relevante de învăţare. Dacă analizăm cele 33 de strategii propuse aici, vom observa că lucrurile simple, care stau în puterea noastră, sunt de fapt cele care fac diferenţa. în România de azi, singura cale solidă de transformare a educaţiei este cea a profesorilor care vor şi care pot să facă diferenţa între confortul şi nepăsarea „lumilor paralele" şi „spaţiul comun de întâlnire" al experienţelor autentice de învăţare. - prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti

    Finlanda a surprins o lume întreagă în 2001, când elevii au obţinut cele mai bune scoruri la testul internaţional PISA, care evalua, în premieră, competenţele de gândire critică ale şcolarilor din peste 30 de ţări - de la SUA şi Germania la „tigrii" din Asia de Sud-Est. Finlanda a rămas în top şi la următoarele evaluări internaţionale, ridicând întrebarea: Cum se face că elevii din micul stat nordic - unde zilele de şcoală sunt mai scurte, temele, aproape inexistente, iar testele standardizate sunt o raritate - au reuşit să obţină scoruri la nivelul suprasolicitaţilor
şcolari asiatici? Plecat din SUA, pentru a preda la clasa a cincea într-o şcoală din Helsinki, autorul a aflat în scurtă vreme secretele reuşitei finlandeze. De la pauzele de relaxare şi crearea sentimentului de apartenenţă între elevi până la esenţializarea materiei în „minilecţii" şi co-planificarea orelor împreună cu elevii, cartea vă ajută să adaptaţi cele mai bune abordări din miraculoasa şcoală finlandeză.

    Pentru ca învăţarea să se producă în mod autentic, aceasta ar trebui să devină „spaţiul de întâlnire" dintre profesori, elevi şi lumea reală. Construirea acestui spaţiu de întâlnire presupune alinierea mai multor condiţii. Despre aceste condiţii şi despre maniera în care le putem dezvolta ne vorbeşte Timothy Walker, care descifrează simplu şi clar cheile succesului finlandez în educaţie. Această carte nu este despre Finlanda şi despre un sistem de educaţie, ci despre copii, despre modul în care, oriunde şi oricând, starea lor de bine, ser-viciile de suport pentru învăţare, contactul cu natura, autonomia şi încrederea fac ca lumile de multe ori paralele ale profesorilor şi elevilor să se întâlnească şi să genereze experienţe relevante de învăţare. Dacă analizăm cele 33 de strategii propuse aici, vom observa că lucrurile simple, care stau în puterea noastră, sunt de fapt cele care fac diferenţa. în România de azi, singura cale solidă de transformare a educaţiei este cea a profesorilor care vor şi care pot să facă diferenţa între confortul şi nepăsarea „lumilor paralele" şi „spaţiul comun de întâlnire" al experienţelor autentice de învăţare. - prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti

citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Mai 2018
editura:
Trei
traducător:
Cristina Firoiu
titlu original:
Teach Like Finland: 33 Simple Strategies for Joyful Classrooms
ISBN:
978-606-40-0370-6
număr pagini:
248
format:
14.5x20.5
greutate:
0.28 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți din același domeniu