colecții
colecții

Cum să-ţi dezvolţi abilităţile de comunicare - ce ştiu, fac şi spun experţii în comunicare

Cum să-ţi dezvolţi abilităţile de comunicare - ce ştiu, fac şi spun experţii în comunicare

Gill Hasson
3375 vizualizări
data apariției:
August 2012
editura:
colectia:
traducător:
Cornelia Dumitru
ISBN:
978-973-46-2932-9
număr pagini:
224
format:
13.5x20
greutate:
0.185 kg
3375 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
2450 lei
/
2495 lei
Alertă stoc
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
2450 lei
/
2495 lei
Alertă stoc
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | [email protected] (luni - vineri: 9:00 - 18:00)

Livrare prin
Poșta Română

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

16.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   Zi de zi interacţionăm cu oameni diferiţi: la serviciu sau acasă, trebuie sâ-i ascultăm pe ceilalţi şi să ne facem la rândul nostru înţeleşi. Indiferent dacă dorim să ne îmbunătăţim relaţiile cu colegii de birou sau să ne impunem punctul de vedere într-o şedinţă ori într-o discuţie cu prietenii, comunicarea este esenţială. Pentru a comunica bine cu interlocutorii noştri, este important să ne exprimăm clar, dar şi să fim ascultători empatici, astfel încât să înţelegem aşteptările şi intenţiile lor. Sfaturile şi exemplele practice prezentate în volum ne învaţă să ne expunem convingător ideile, să interpretăm mimica şi gesturile celorlalţi şi să răspundem eventualelor obiecţii şi provocări, pentru a comunica eficient atât în situaţiile uzuale, cât si în cele mai dificile.
   Zi de zi interacţionăm cu oameni diferiţi: la serviciu sau acasă, trebuie sâ-i ascultăm pe ceilalţi şi să ne facem la rândul nostru înţeleşi. Indiferent dacă dorim să ne îmbunătăţim relaţiile cu colegii de birou sau să ne impunem punctul de vedere într-o şedinţă ori într-o discuţie cu prietenii, comunicarea este esenţială. Pentru a comunica bine cu interlocutorii noştri, este important să ne exprimăm clar, dar şi să fim ascultători empatici, astfel încât să înţelegem aşteptările şi intenţiile lor. Sfaturile şi exemplele practice prezentate în volum ne învaţă să ne expunem convingător ideile, să
interpretăm mimica şi gesturile celorlalţi şi să răspundem eventualelor obiecţii şi provocări, pentru a comunica eficient atât în situaţiile uzuale, cât si în cele mai dificile.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
August 2012
editura:
Polirom
colecția:
Practic
traducător:
Cornelia Dumitru
ISBN:
978-973-46-2932-9
număr pagini:
224
format:
13.5x20
greutate:
0.185 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți din același domeniu