colecții
colecții

Dacă m-aş asculta, m-aş înţelege

Dacă m-aş asculta, m-aş înţelege

data apariției:
Ianuarie 2007
traducător:
Elena Neculcea
ISBN:
978-973-669-330-4
număr pagini:
376
format:
13x20
greutate:
0.37 kg
5778 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
3100 lei
/
33 00 lei
Adaugă în coș
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
3100 lei
/
33 00 lei
ÎN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (2 buc.)
Adaugă în coș
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | comenzi@eusunt.ro (luni - vineri: 9:00 - 18:00)
5778 vizualizări

Livrare prin
Poșta Română

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   A comunica, a avea o relaţie, a împărţi: nimic nu ni se pare mai important, esenţial pentru existenţa noastră. A avea sentimentul că eşti parte a unui ansamblu mai vast, că eşti recunoscut, identificat, că aparţii unui grup, unei comunităţi lingvistice este una dintre cele mai profunde şi vitale aspiraţii umane.
   Dar nicăieri nu sîntem învăţaţi să comunicăm, nici în familie şi cu atît mai puţin la şcoală.
   În sistemul şcolar, comunicarea se bazează pe o dinamică specifică, de tip întrebare-răspuns. Copilul nu poate da un răspuns personal; nu-i sînt acceptate decît răspunsul din carte sau cel aşteptat de învăţător. Timp de 15 pînă la 20 de ani din viaţa noastră sîntem obligaţi să producem răspunsuri, să mergem în direcţia aşteptărilor celorlalţi.
   Devenim astfel handicapaţi - nişte infirmi în ce priveşte relaţiile noastre.
   Cînd ne dăm seama de lacunele noastre, avem nevoie de mult timp pentru a reînvăţa, pentru a reinventa mijloacele concrete prin care să trăim mai bine, să ne înţelegem mai bine cu celălalt şi să-l înţelegem mai bine.
   În această carte ne-am propus să vă oferim unele dintre descoperirile noastre; acestea vor reprezenta cîteva puncte de reper ce ne pot ajuta să ne facem mai bine înţeleşi şi să-i înţelegem mai bine pe ceilalţi. Aceste căi ce conduc spre o comunicare activă, spre relaţii sănătoase, ne vor permite mai ales
să ne cunoaştem mai bine pe noi înşine, să descoperim ce e mai bun în noi, necunoscutul din fiecare.
   În continuare, vom dezvolta ideea că este necesar ca fiecare să-şi asume responsabilitatea îmbunătăţirii relaţiei cu sine însuşi şi cu ceilalţi. Pentru aceasta trebuie să înţelegem anumite mecanisme care guvernează comunicarea şi relaţiile intime. Mai trebuie, de asemenea, să evităm o dublă capcană, şi anume fie să-i acuzăm pe ceilalţi de ceea ce nu merge, fie să ne acuzăm pe noi înşine şi să ne denigrăm.
   Vom descrie, de asemenea, cele mai frecvente capcane dintr-o relaţie şi vom oferi reperele şi punctele de sprijin care ni se par importante, nu pentru a găsi soluţii, ci pentru a păstra direcţia bună în întreţinerea relaţiilor.
   A comunica, a avea o relaţie, a împărţi: nimic nu ni se pare mai important, esenţial pentru existenţa noastră. A avea sentimentul că eşti parte a unui ansamblu mai vast, că eşti recunoscut, identificat, că aparţii unui grup, unei comunităţi lingvistice este una dintre cele mai profunde şi vitale aspiraţii umane.
   Dar nicăieri nu sîntem învăţaţi să comunicăm, nici în familie şi cu atît mai puţin la şcoală.
   În sistemul şcolar, comunicarea se bazează pe o dinamică specifică, de tip întrebare-răspuns. Copilul nu poate da un răspuns personal; nu-i sînt
acceptate decît răspunsul din carte sau cel aşteptat de învăţător. Timp de 15 pînă la 20 de ani din viaţa noastră sîntem obligaţi să producem răspunsuri, să mergem în direcţia aşteptărilor celorlalţi.
   Devenim astfel handicapaţi - nişte infirmi în ce priveşte relaţiile noastre.
   Cînd ne dăm seama de lacunele noastre, avem nevoie de mult timp pentru a reînvăţa, pentru a reinventa mijloacele concrete prin care să trăim mai bine, să ne înţelegem mai bine cu celălalt şi să-l înţelegem mai bine.
   În această carte ne-am propus să vă oferim unele dintre descoperirile noastre; acestea vor reprezenta cîteva puncte de reper ce ne pot ajuta să ne facem mai bine înţeleşi şi să-i înţelegem mai bine pe ceilalţi. Aceste căi ce conduc spre o comunicare activă, spre relaţii sănătoase, ne vor permite mai ales
să ne cunoaştem mai bine pe noi înşine, să descoperim ce e mai bun în noi, necunoscutul din fiecare.
   În continuare, vom dezvolta ideea că este necesar ca fiecare să-şi asume responsabilitatea îmbunătăţirii relaţiei cu sine însuşi şi cu ceilalţi. Pentru aceasta trebuie să înţelegem anumite mecanisme care guvernează comunicarea şi relaţiile intime. Mai trebuie, de asemenea, să evităm o dublă capcană, şi anume fie să-i acuzăm pe ceilalţi de ceea ce nu merge, fie să ne acuzăm pe noi înşine şi să ne denigrăm.
   Vom descrie, de asemenea, cele mai frecvente capcane dintr-o relaţie şi vom oferi reperele şi punctele de sprijin care ni se par importante, nu pentru a găsi soluţii, ci pentru a păstra direcţia bună în întreţinerea relaţiilor.
citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Ianuarie 2007
editura:
Curtea Veche
colecția:
Jacques Salomé
traducător:
Elena Neculcea
ISBN:
978-973-669-330-4
număr pagini:
376
format:
13x20
greutate:
0.37 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți de Jacques Salomé
alte cărți din același domeniu