Influenţă şi persuasiune

1357 vizualizări

    A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândeşti. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi şi să îţi construieşti autoritatea ca lider. Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii şi îţi... citește descrierea completă

28,00 lei
/
29,90 lei
-6%
grăbește-te! mai este doar 1 ex. în stoc
cumpăra cartea și primești 28 puncte
comenzi telefonice (09:00 - 18:00):
0722.298.137 / 0754.025.588
opțiuni de livrare:
prin curier rapid
Miercuri 20.03 - Joi 21.03
12 lei / 17 lei (în funcție de localitate)
ridicare de la EasyBox
Miercuri 20.03 - Joi 21.03
12 lei
ridicare de la oficiul poștal
2 - 4 zile lucrătoare
12 lei
livrare internațională prin DHL
2 - 4 zile lucrătoare
calculează cost livrare
opțiuni de plată
online prin card bancar
ramburs la livrarea / ridicarea coletului
transfer bancar
card bancar la EasyBox
îți recomandăm și alte cărți
din același domeniu

Influenţă şi persuasiune

    A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândeşti. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi şi să îţi construieşti autoritatea ca lider. Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii şi îţi arată cum să acţionezi în direcţia respectivă, prezentând atât cadre cuprinzătoare pentru dezvoltarea influenţei, cât şi tactici simple, punctuale, pe care le poţi folosi pentru a-i convinge pe alţii zilnic.
    Seria Inteligenţa emoţională prezintă scrieri esenţiale despre partea umană a vieţii profesionale, strânse din paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie oferă studii ale căror rezultate au fost dovedite, care ne arată modul în care emoţiile au impact asupra vieţii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor şi a situaţiilor dificile şi eseuri despre ceea ce înseamnă să te preocupe bunăstarea ta emoţională la lucru. Sursă de inspiraţie şi de sfaturi practice, aceste cărţi descriu abilităţile sociale critice a fi stăpânite de profesioniştii ambiţioşi.

data apariției:
Februarie 2019
editura:
colecția:
traducător:
Alexandru Bumbaş
ISBN:
978-606-33-3254-8
număr pagini:
128
format:
13.5x20 cm
greutate:
0.15 kg
Ai citit cartea? Spune-ne cum ți s-a părut!