colecții
colecții

Influenţă şi persuasiune

Influenţă şi persuasiune

data apariției:
Februarie 2019
editura:
colectia:
traducător:
Alexandru Bumbaş
ISBN:
978-606-33-3254-8
număr pagini:
128
format:
13.5x20
greutate:
0.15 kg
105 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
2800 lei
/
2990 lei
buc.
Adaugă în coș
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
2800 lei
/
2990 lei
ÎN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (5 buc.)
buc.
Adaugă în coș
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: [email protected]
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | [email protected] (luni - vineri: 9:00 - 18:00)

Livrare prin
Poșta Română

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

11.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

16.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

    A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândeşti. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi şi să îţi construieşti autoritatea ca lider. Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii şi îţi arată cum să acţionezi în direcţia respectivă, prezentând atât cadre cuprinzătoare pentru dezvoltarea influenţei, cât şi tactici simple, punctuale, pe care le poţi folosi pentru a-i convinge pe alţii zilnic.
    Seria Inteligenţa emoţională prezintă scrieri esenţiale despre partea umană a vieţii profesionale, strânse din paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie oferă studii ale căror rezultate au fost dovedite, care ne arată modul în care emoţiile au impact asupra vieţii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor şi a situaţiilor dificile şi eseuri despre ceea ce înseamnă să te preocupe bunăstarea ta emoţională la lucru. Sursă de inspiraţie şi de sfaturi practice, aceste cărţi descriu abilităţile sociale critice a fi stăpânite de profesioniştii ambiţioşi.

    A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândeşti. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi şi să îţi construieşti autoritatea ca lider. Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii şi îţi arată cum să acţionezi în direcţia respectivă, prezentând atât cadre cuprinzătoare pentru dezvoltarea influenţei, cât şi tactici simple, punctuale, pe care le poţi folosi pentru a-i convinge pe alţii zilnic.
    Seria Inteligenţa emoţională prezintă scrieri esenţiale despre partea umană a vieţii profesionale, strânse din
paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie oferă studii ale căror rezultate au fost dovedite, care ne arată modul în care emoţiile au impact asupra vieţii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor şi a situaţiilor dificile şi eseuri despre ceea ce înseamnă să te preocupe bunăstarea ta emoţională la lucru. Sursă de inspiraţie şi de sfaturi practice, aceste cărţi descriu abilităţile sociale critice a fi stăpânite de profesioniştii ambiţioşi.

citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Februarie 2019
editura:
Litera
colecția:
Introspectiv
traducător:
Alexandru Bumbaş
ISBN:
978-606-33-3254-8
număr pagini:
128
format:
13.5x20
greutate:
0.15 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți din același domeniu