colecții
colecții

Comunicarea cu oamenii dificili - cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi

Comunicarea cu oamenii dificili - cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi

Roberta Cava
data apariției:
Iunie 2018
colectia:
traducător:
Andreea Rosemarie Lutic
titlu original:
Dealing with difficult people. How to deal with nasty customers, demanding bosses, and annoying co-workers
ISBN:
978-606-44-0081-9
număr pagini:
312
format:
13x20
greutate:
0.27 kg
3570 vizualizări
ADAUGĂ LA FAVORITE
3400 lei
/
37 00 lei
Adaugă în coș
ne poți contacta și la:
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
3400 lei
/
37 00 lei
Adaugă în coș
0722.298.137 / 0754.025.588 (luni - vineri: 9:00 - 18:00) sau pe: comenzi@eusunt.ro
ne poți contacta și la: 0722.298.137 / 0754.025.588 | comenzi@eusunt.ro (luni - vineri: 9:00 - 18:00)
3570 vizualizări

Livrare prin
Poșta Română

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 2 - 4 zile lucrătoare

Livrare prin curier rapid în
București și zone limitrofe*

10.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 150 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

*București, Bragadiru, Buftea, Chiajna, Chitila, Dobroești, Dudu, Măgurele, Mogoșoaia, Otopeni, Pantelimon, Popești Leordeni, Pipera, Roșu, Voluntari.

Livrare prin curier rapid în
alte localități decât București

14.00 lei
(gratuit la comenzi de peste 200 lei)

Termen de livrare: 24 - 48 ore
(în funcție de ora la care s-a lansat comanda)

   Sunt furioşi, agresivi, nerăbdători, nepoliticoşi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, interacţiunea cu ei este obositoare. Ne sunt şefi, subordonaţi, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de făcut?
   Comunicarea cu oamenii dificili este scrisă în beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situaţii. Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalţi, reducerea stresului şi a anxietăţii şi creşterea încrederii şi entuziasmului în toate relaţiile profesionale. Veţi experimenta un sentiment de împlinire când veţi trata situaţiile dificile cu bine. Şeful, colegii şi angajaţii vor avea încredere în dumneavoastră, vă vor admira şi se vor gândi de două ori înainte să vă jignească, fiind mai deschişi în a vă satisface dorinţele.

   Sunt furioşi, agresivi, nerăbdători, nepoliticoşi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, interacţiunea cu ei este obositoare. Ne sunt şefi, subordonaţi, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de făcut?
   Comunicarea cu oamenii dificili este scrisă în beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situaţii. Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalţi, reducerea stresului şi a anxietăţii şi creşterea încrederii şi entuziasmului în toate relaţiile profesionale. Veţi experimenta un sentiment de împlinire când veţi trata situaţiile dificile cu
bine. Şeful, colegii şi angajaţii vor avea încredere în dumneavoastră, vă vor admira şi se vor gândi de două ori înainte să vă jignească, fiind mai deschişi în a vă satisface dorinţele.

citeşte mai mult
citeşte mai puțin
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
INFORMAȚII CARTE
data apariției:
Iunie 2018
editura:
Curtea Veche
colecția:
Cărţi cheie
traducător:
Andreea Rosemarie Lutic
titlu original:
Dealing with difficult people. How to deal with nasty customers, demanding bosses, and annoying co-workers
ISBN:
978-606-44-0081-9
număr pagini:
312
format:
13x20
greutate:
0.27 kg
REVIEW-uri CLIENȚI
(0 reviews)
alte cărți din același domeniu