Comunicarea cu oamenii dificili - cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi


34,00 lei
/
37,00 lei
prin achiziționarea aceste cărți vei acumula 34 puncte - detalii
îN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (2 buc.)
adaugă la favorite   
1. livrare estimată prin curier: Marți 21.09.2021 - Miercuri 22.09.2021
2. ridicare de la oficiul poștal: 2 - 4 zile lucrătoare
selectează localitatea și află costul de transport

Comunicarea cu oamenii dificili - cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi

   Sunt furioşi, agresivi, nerăbdători, nepoliticoşi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, interacţiunea cu ei este obositoare. Ne sunt şefi, subordonaţi, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de făcut?
   Comunicarea cu oamenii dificili este scrisă în beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situaţii. Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalţi, reducerea stresului şi a anxietăţii şi creşterea încrederii şi entuziasmului în toate relaţiile profesionale. Veţi experimenta un sentiment de împlinire când veţi trata situaţiile dificile cu bine. Şeful, colegii şi angajaţii vor avea încredere în dumneavoastră, vă vor admira şi se vor gândi de două ori înainte să vă jignească, fiind mai deschişi în a vă satisface dorinţele.


data apariției:
Iunie 2018
editura:
colecția:
traducător:
Andreea Rosemarie Lutic
titlu original:
Dealing with difficult people. How to deal with nasty customers, demanding bosses, and annoying co-workers
ISBN:
978-606-44-0081-9
număr pagini:
312
format:
13x20
greutate:
0.27 kg

Ai citit cartea?
Spune-ne cum ți s-a părut!

alte cărți din același domeniu