Puterea lucrurilor mici - 52 de exerciţii zilnice pentru un creier de Buddha


33,00 lei
/
35,00 lei
prin achiziționarea aceste cărți vei acumula 33 puncte - detalii
îN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (3 buc.)
adaugă la favorite   
1. livrare estimată prin curier: Joi 23.09.2021 - Vineri 24.09.2021
2. ridicare de la oficiul poștal: 2 - 4 zile lucrătoare
selectează localitatea și află costul de transport

Puterea lucrurilor mici - 52 de exerciţii zilnice pentru un creier de Buddha

    În această carte am ales exerciţiile cele mai eficiente care pot întări substraturile neuronale - fundamentele - ale rezilienţei, ale resurselor interioare, ale stării de bine şi ale păcii interioare. Nu l-am inventat nici măcar pe unul singur: toate sunt promisiunile pe care oamenii şi le fac de Anul Nou, dar nu le ţin decât rareori - or, numai practica este cea care contează.
    Poţi face aceste exerciţii în mai multe feluri. Primul ar fi să găseşti o anumită practică, una singură, care să fie foarte eficientă pentru tine. Al doilea ar fi te concentrezi pe o secţiune a acestei cărţi dedicată unor trebuinţe specifice, de exemplu partea întâi a cărţii (cum să fii bun cu tine însuţi dacă eşti excesiv de autocritic) sau partea a cincea (cum să fii împăcat sufleteşte dacă eşti anxios şi iritabil). A treia cale ar fi să treci de la o practică la alta, în funcţie de ce te atrage în momentul respectiv sau de ce ţi se pare că ţi-ar fi cel mai de folos în situaţia în care te afli. În fine, a patra variantă ar fi să dedici câte o săptămână fiecăruia dintre cele 52 de exerciţii, acordându-ţi astfel un an de „practică transformatoare".
    Indiferent ce variantă vei alege, eu te sfătuiesc să nu complici lucrurile şi să te concentrezi pe câte un singur exerciţiu o dată - indiferent dacă e vorba de un eveniment sau o situaţie anume (de exemplu, o conversaţie delicată cu partenerul de viaţă care te-a zgândărit, un proiect crucial la serviciu sau o şedinţă de meditaţie) timp de o zi sau o perioadă mai lungă. Iar undeva, în ungherele mai tainice ale minţii tale, cu siguranţă că pot acţiona şi alte exerciţii, cu beneficiile lor; de exemplu, exerciţiul să nu mai iei lucrurile atât de personal (capitolul 48) ar putea să-ţi ocupe prim-planul conştientizării, în timp ce obişnuinţa refugierii (capitolul 28) se află undeva în fundal.
    Fii conştient de exerciţiul pe care îl practici în fiecare zi: cu cât îl păstrezi mai mult în planul conştient, cu atât îţi va aduce mai multe beneficii.
    Pe lângă faptul că te gândeşti la el din când în când, ai putea să-ţi faci din el obiectul minţii, înconjurându-te de mici mementouri - cum ar fi un cuvânt-cheie scris pe un bileţel adeziv - sau povestind despre el într-un jurnal intim, dacă ţii unul, sau povestind unui prieten. De asemenea, poţi să-ţi integrezi practica pe care ai ales-o în activităţi psihologice sau spiri¬tuale: o şedinţă de psihoterapie, de yoga, de meditaţie sau de rugăciune.


data apariției:
Iunie 2021
editura:
colecția:
traducător:
Smaranda Nistor
titlu original:
Just One Thing: Developing a Buddha brain one simple practice at a time
ISBN:
978-973-47-3368-2
număr pagini:
224
format:
14.5x20.5
greutate:
0.256 kg

Ai citit cartea?
Spune-ne cum ți s-a părut!

alte cărți de Rick Hanson
alte cărți din același domeniu