Anxietatea şi fobia - ghid practic pentru gestionarea anxietăţii şi a fobiilor


85,00 lei
/
89,90 lei
prin achiziționarea aceste cărți vei acumula 85 puncte - detalii
îN STOC
Cartea se află în stocul Librăriei Eu Sunt (1 buc.)
adaugă la favorite   
1. livrare estimată prin curier: Miercuri 20.10.2021 - Joi 21.10.2021
2. ridicare de la oficiul poștal: 2 - 4 zile lucrătoare
selectează localitatea și află costul de transport

Anxietatea şi fobia - ghid practic pentru gestionarea anxietăţii şi a fobiilor

    Abordarea propusă în acest ghid este una holistică. Ea prezintă intervenţii care îţi vor influenţa viaţa la mai multe niveluri: al trupului, al comportamentului, al minţii, al relaţiilor interpersonale, al respectului de sine şi al spiritualităţii. Cele mai multe strategii care abordează panica şi fobiile pun accent mai ales pe terapii comportamentale şi cognitive (mintale). Ele sunt foarte importante şi constituie şi acum baza oricărui program de succes care tratează tulburările de anxietate. Aceste abordări sunt tratate în patru capitole din carte. Capitolul 6 oferă concepte şi strategii de gestionare cruciale pentru a învăţa să te descurci în cazul unui atac de panică. Capitolul 7 detaliază procesul expunerii, necesar în orice program de recuperare în cazul agorafobiei, al fobiilor sociale sau al altor fobii. Capitolele 8 şi 9 prezintă metode prin care poţi învăţa să contracarezi gândurile disfuncţionale dăunătoare sau convingerile greşite care duc la perpetuarea anxietăţii zi de zi.
    Relaxarea şi starea de bine sunt, de asemenea, extrem de importante. Aşa cum am menţionat anterior, tulburările de anxietate se dezvoltă ca rezultat al unui stres cumulativ, de lungă durată. Acest stres este vizibil în faptul că mulţi oameni care suferă de tulburări de anxietate au o stare cronică de hiperexcitaţie fiziologică. Recuperarea depinde de adoptarea unor schimbări în stilul de viaţă, care să încurajeze o atitudine mai relaxată, mai echilibrată şi mai sănătoasă a vieţii; pe scurt, schimbări care cresc nivelul tău de bunăstare fizică. Strategiile şi abilităţile prezentate în capitolele despre relaxare, exerciţii şi nutriţie constituie fundamentul necesar pe care se vor construi celelalte abilităţi prezentate în carte. Este mult mai simplu, de exemplu, să implementezi expunerea, când ai deprins mai întâi cum să intri eficient într-o stare de relaxare profundă. La fel, ţi se va părea mai simplu să identifici şi să schimbi gândurile disfuncţionale contraproductive atunci când te simţi sănătos şi relaxat din punct de vedere fizic. Aşa cum deprinderea obiceiului de a gândi pozitiv te va ajuta să te simţi mai bine, la fel şi îmbunătăţirea sănătăţii fizice prin relaxare adecvată, exerciţiu fizic şi nutriţie va reduce predispoziţia ta către atitudini contraproductive şi gânduri negative. Pe scurt, când te simţi bine, gândeşti bine.


data apariției:
Aprilie 2019
editura:
traducător:
Claudia Roxana Olteanu
ISBN:
978-606-587-531-9
număr pagini:
576
format:
16.5x23
greutate:
0.625 kg

Ai citit cartea?
Spune-ne cum ți s-a părut!

alte cărți din același domeniu